Home » Η Mattel δημοσιεύει τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια

Η Mattel δημοσιεύει τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια

Από OPS Publications
demobanner
CreativeToys

Η Mattel δημοσιεύει τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια

01/09/2021

Η στρατηγική και οι στόχοι της Mattel οργανώνονται σε τρεις πυλώνες, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τους τομείς ESG όπου η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο:

  • Βιώσιμος σχεδιασμός και ανάπτυξη
  • Υπεύθυνη προμήθεια και παραγωγή
  • Ευημερούσες και χωρίς αποκλεισμούς κοινότητες

“Ως εταιρία με γνώμονα αυτόν τον σκοπό, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά το ρόλο μας ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης”, δήλωσε ο Ynon Kreiz, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mattel. «Η επικαιροποιημένη στρατηγική μας ESG χρησιμεύει για να βασιστεί σε μια σταθερή βάση και αξιοποιεί επιπλέον ευκαιρίες για τη διαχείριση της επιχείρησής μας πιο βιώσιμα σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο. 

Στόχος μας είναι να έχουμε θετική επιρροή στον κόσμο γύρω μας, ενώ συνεχίζουμε να εκτελούμε τη στρατηγική μετασχηματισμού μας και να προωθούμε τον σκοπό μας να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά να εξερευνήσει το θαύμα της παιδικής ηλικίας και να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές της ». Σύμφωνα με τον πυλώνα Sustainable Design and Development, η στρατηγική της Mattel είναι να αναπτύξει καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που είναι καλύτερες για τον κόσμο μας ενσωματώνοντας βιώσιμα υλικά και αρχές διαχείρισης προϊόντων και κυκλικού σχεδιασμού.

Στον πυλώνα της Υπεύθυνης Προμήθειας και Παραγωγής, η στρατηγική της Mattel είναι να βελτιστοποιήσει τη χρήση των πόρων της σε επιχειρήσεις για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την προώθηση πρακτικών ηθικής προμήθειας και την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της.

Στον πυλώνα των ακμάζουσων και χωρίς αποκλεισμούς κοινοτήτων, η στρατηγική της Mattel είναι να δημιουργήσει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο μέσω σκόπιμου παιχνιδιού και υποστηρίζοντας διαφορετικές, ισότιμες και χωρίς αποκλεισμούς κοινότητες όπου οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και παίζουν. Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην αύξηση της εκπροσώπησης των γυναικών και των εθνοτικά διαφορετικών ταλέντων και πρόσφατα πέτυχε 100% βασική καθαρή αμοιβή για όλους τους εργαζόμενους παγκοσμίως.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email