Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Σύμφωνα με έκθεση των Financial Times, η στενότερη γκάμα προϊόντων και η μικρότερη έκπτωση φαίνεται ότι θα επηρεάσουν τις διαφημιστικές προσφορές για τους καταναλωτές εν όψει των Χριστουγέννων φέτος, λόγω των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Παράγοντες που περιλαμβάνουν: την αύξηση τιμών βασικών προϊόντων, το υψηλό κόστος αποστολής, τα προβλήματα προμήθειας εμπορευματοκιβωτίων και την περιορισμένη χωρητικότητα εργοστασίων έχουν συνδυαστεί με προβλήματα διεθνούς ναυτιλίας, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα αβεβαιότητας ενόψει Χριστουγέννων.
Η FT αναφέρει ότι τα παιχνίδια είναι μια από τις πιο επηρεαζόμενες κατηγορίες . «Τα εργοστάσια στην Κίνα είναι “μπουκωμένα”, οπότε κάνουν μόνο πράγματα για τα οποία έχουν μόνο προπαραγγελίες. Αυτή τη στιγμή είμαστε περίπου οκτώ εβδομάδες πίσω (όσον αφορά τη χριστουγεννιάτικη δημιουργία αποθεμάτων). Φυσικά, υπάρχει ένα περιθώριο ασφαλείας, αλλά αν υπάρξουν περαιτέρω διαταραχές, θα προκύψει μεγάλο πρόβλημα» ανέφερε στους FT στέλεχος της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα