Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Μια νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids ανέδειξε το διαδικτυακό περιεχόμενο που τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού.
Το παιδικό κοινό της χώρας μας, ακολουθώντας τις τάσεις που καταγράφονται σε παγκόσμιο επίπεδο, πέρασε τον περισσότερο χρόνο του παρακολουθώντας περιεχόμενο (44,88%). Ακολουθούν τα PC games (20,52%) και το ηλεκτρονικό εμπόριο (17,38%). Από τις εφαρμογές, το YouTube έρχεται πρώτο σε προτίμηση (32,99%), ενώ ακολουθούν το TikTok (20,49%) και το Intagram (10,80%). Το Brawl Stars έχει καταφέρει να κυριαρχήσει στις προτιμήσεις και των παιδιών στην Ελλάδα, κατακτώντας μερίδιο της τάξεως του 7,73%, με αποτέλεσμα το Roblox να έρχεται και στη χώρα μας δεύτερο (6,51%).
Η έρευνα δείχνει ότι τα παιδιά δεν αλλάζουν συχνά τις προτιμήσεις τους και συνεχίζουν να παρακολουθούν τον ίδιο τύπο περιεχομένου. Οι αριθμοί δείχνουν επίσης ότι για τα παιδιά της σύγχρονης εποχής η μουσική παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τον αθλητισμό.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα