Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Ο όμιλος Lego είδε τα κέρδη του να υπερδιπλασιάστηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2021, καθώς η ζήτηση για Lego συνέχισε μετά το τέλος του lockdown.
Τα παιδιά και οι ενήλικες στράφηκαν στα Lego σε μια προσπάθεια να διώξουν την πλήξη κατά τη διάρκεια των περιορισμών του Covid και η επιτυχία της μάρκας συνεχίστηκε.
Παρά την πολύ διαδεδομένη ανησυχία σχετικά με την έλλειψη πρώτων υλών και τις υψηλότερες τιμές για την εορταστική περίοδο, ο διευθύνων σύμβουλος Νιλς Κρίστιανσεν δήλωσε ότι δεν προβλέπει κανένα πρόβλημα.
«Δεν περιμένουμε ιδιαίτερα ζητήματα, αλλά φυσικά εξαρτόμαστε από τις μεταφορές, αλλά όπως φαίνεται αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε ιδιαίτερες ανησυχίες».
Ο Niels πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν σχεδιάζει να κάνει «έκτακτες» αυξήσεις τιμών για να μετριάσει τον αντίκτυπο του υψηλότερου κόστους μεταφοράς και πρώτων υλών και είπε ότι η ισχυρή οικονομική απόδοση του ομίλου θα τον οδηγήσει σε επιτάχυνση των επενδύσεων σε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα