Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Δέκα χρόνια ακριβώς από την αποχώρησή του από την ελληνική αγορά και πέντε χρόνια από την τυπική «αποκαθήλωσή» του, η επιστροφή της Carrefour στην ελληνική αγορά γίνεται με διαφορετικούς όρους και σε διαφορετικές συνθήκες, κάτι που προσδίδει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο όλο εγχείρημα.
Συνεργάτης αυτή τη φορά του γαλλικού ομίλου είναι η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη και όχι η «Μαρινόπουλος», η οποία είχε τη γνωστή ατυχή κατάληξη το 2016. Η ελληνική εταιρεία, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα θα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει καταστήματα με νέα επωνυμία όπως επίσης και να παρέχει κατ΄ αποκλειστικότητα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος, τα πρώτα καταστήματα λιανικής με την επωνυμία Carrefour αναμένονται πριν από το καλοκαίρι του 2022, ενώ για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου θα επιδιωχθεί η συνεργασία με μικρές τοπικές αλυσίδες που θα φέρουν πλέον την επωνυμία Carrefour. Παρουσία θα έχει η Carrefour και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ.
Σε πρώτη φάση τουλάχιστον δεν αναμένεται η ανάπτυξη υπερμάρκετ, τα οποία κατά την προηγούμενη παρουσία της Carrefour στην Ελλάδα αποτελούσαν βασικό χαρακτηριστικό της.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα