Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το 2021 ο ομίλος Jumbo: «Μπορεί η βίαιη διαταραχή στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, να υποχρέωσαν τη διοίκηση του Ομίλου να εκπονήσει και να εφαρμόσει μια νέα στρατηγική στον τομέα του προϊοντολογικού μείγματος και τον επανασχεδιασμό της λειτουργίας νέων καταστημάτων ωστόσο οι πωλήσεις του κατέγραψαν αύξηση 19,87% το 2021».
Οι πωλήσεις του Ομίλου -για το σύνολο του 2021- παρά την αύξησή τους, υπολείπονται κατά περίπου 2% των πωλήσεων του 2019.
Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα:
Η διοίκηση του ομίλου Jumbo εκτιμά ότι «δεδομένων των συνθηκών, τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το 2021 είναι εντυπωσιακά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα