Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Η Ομοσπονδία ηλεκτρονικού εμπορίου και εξ αποστάσεως πωλήσεων (Fevad) κάνει απολογισμό του προηγούμενου οικονομικού έτους. Στις 3 Φεβρουαρίου 2022, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου, ο οργανισμός έδωσε τα στοιχεία για τις διαδικτυακές πωλήσεις στη Γαλλία το 2021. Τα βασικά στοιχεία:
129 δισ. Ευρώ : Το ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 129 δισ. ευρώ το 2021, αυξημένος κατά 15,1% σε σύγκριση με το 2020.
+7% : Οι πωλήσεις προϊόντων στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά 7%, ποσοστό σχετικά χαμηλό, το οποίο ωστόσο πρέπει να ληφθεί υπόψη σε σχέση με την εξαιρετική απόδοση του 2020: +42%. Τα προϊόντα αντιπροσωπεύουν πλέον το 52% των διαδικτυακών πωλήσεων έναντι 48% των υπηρεσιών.
14,1% :Αυτό είναι το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο γαλλικό λιανικό εμπόριο (+0,7%).
+11%: Ο αριθμός των τοποθεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκε κατά 11%, φτάνοντας τους 200.100 ενεργούς ιστότοπους. Ο Fevad σημειώνει ότι οι ιστότοποι των φυσικών εμπορικών σημάτων λιανικής αναπτύσσονται έντονα, παρουσιάζοντας σημαντική ψηφιοποίηση από την αρχή της υγειονομικής κρίσης.
60 ευρώ: Ήταν το μέσο καλάθι διαδικτυακών αγορών το 2021, ελαφρώς μειωμένο κατά 0,8% σε σύγκριση με το 2020, αλλά πάνω από το επίπεδο του 2019 (+1,8%). Πάνω από 2 δισεκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν πέρυσι.
+16,3% : Όσον αφορά τις πωλήσεις σε επαγγελματίες, το πάνελ iCE 100 (οι 100 κορυφαίοι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου) αναφέρει ανάπτυξη 16,3% το 2021, μετά από αύξηση 10,7% το 2020. Για τον Fevad, ο ρυθμός έχει επιστρέψει στο προ –κρίσης επίπεδα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα