Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Η εβδομάδα εκδηλώσεων στο Spielwarenmesse Digital αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής στον κλάδο. Από τις αρχικές ημερομηνίες της έκθεσης από τις 2 έως τις 6 Φεβρουαρίου, η πλατφόρμα παρείχε μια εξαιρετική ευκαιρία στους εκθέτες και τους εμπορικούς επισκέπτες να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις, να ανανεώσουν την τεχνογνωσία τους στα παιχνίδια και να ανταλλάξουν απόψεις και πληροφορίες.
Κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών, ο διοργανωτής Spielwarenmesse eG κατέγραψε 10.813 επισκέπτες από 82 διαφορετικές χώρες. Το εξαιρετικά ποικίλο πρόγραμμα παρουσιάσεων στέφθηκε με επιτυχία και είχε πρόσβαση 22.000 φορές.
«Για πολύ καιρό δεσμευτήκαμε σε μια έκθεση στην οποία οι άνθρωποι μπορούσαν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία και είμαστε ευχαριστημένοι που μπορέσαμε να μεταβούμε στη μορφή Spielwarenmesse Digital σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Christian Ulrich, Εκπρόσωπος του Εκτελεστικού Συμβουλίου. «Αν και η εκδήλωση στη Νυρεμβέργη είναι αναντικατάστατη, με την εβδομάδα των εκδηλώσεών μας μπορέσαμε να προσφέρουμε στους επαγγελματίες του κλάδου ενημερωμένες πληροφορίες για την αγορά και άφθονη έμπνευση».
Από startups μέχρι γνωστές εταιρείες, 642 εκθέτες από 43 χώρες βρέθηκαν εκεί για να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους και τις επιλεγμένες καινοτομίες τους. Τα προφίλ τους συγκέντρωσαν 108.517 κλικ. Επιπλέον, οι παρουσιάσεις των κατασκευαστών τράβηξαν ιδιαίτερη προσοχή: Η περιοχή «Εκθέτες στη σκηνή» προβλήθηκε περίπου 5.000 φορές.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα