Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Οι βρετανοί αγοραστές δαπάνησαν επιπλέον 19 εκατομμύρια £ σε παιχνίδια τις 12 εβδομάδες έως τις 26 Δεκεμβρίου 2021, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Kantar , σημειώνοντας αύξηση 1,0% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η ανάπτυξη προήλθε από τα φυσικά καταστήματα, αυξημένα κατά 16%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών μειώθηκαν κατά 11%, καθώς οι καταναλωτές αξιοποίησαν στο έπακρο τις εορταστικές αγορές χωρίς περιορισμούς.
Τα στοιχεία βασίζονται σε ευρήματα από το Worldpanel Plus Panel της Kantar: δεδομένα που τροφοδοτούνται από αποδείξεις 105.000 αγοραστών σε φυσικό και διαδικτυακό λιανικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ενώ το 47% των πωλήσεων παιχνιδιών κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων έως τις 26 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Διαδίκτυο, εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης στα φυσικά καταστήματα πιστεύει η Kantar. «Είναι πιθανό ότι οι αγοραστές δεν πρόκειται να μετακινηθούν μεταξύ των αγορών μέσω διαδικτύου ή καταστήματος, αλλά θα δημιουργήσουν μια πιο σταθερή ισορροπία μεταξύ των δύο.» δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα