Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Σε εντατικές προετοιμασίες, προκειμένου να προλάβει την έναρξη της τουριστικής περιόδου, βρίσκεται η Carrefour, στη δεύτερη εποχή επαναδραστηριοποίησής της στην Ελλάδα. Τέσσερις μήνες μετά την ανακοίνωση της επανόδου της στη χώρα μας, ανοίγει τα πρώτα της καταστήματα στην Αττική – και όχι μόνο – αμέσως μετά το Πάσχα.
Παρότι ακόμα από την εταιρεία δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το που θα βρίσκονται τα πρώτα καταστήματα, κύκλοι κοντά στη διαδικασία τονίζουν ότι θα δοθεί προτεραιότητα σε τουριστικές περιοχές της Αθήνας, με αυτό να σημαίνει ότι ένα από τα πρώτα μαγαζιά θα βρίσκεται σίγουρα στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα καταστήματα που θα ξεκινήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα, δεν θα δούμε τo στυλ των μεγάλων Hypermarket Carrefour που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια σε διάφορους δήμους της Αττικής. Καθώς αυτά θα είναι εξ ολοκλήρου franchise, το εμβαδό τους θα κυμαίνεται το πολύ μέχρι τα 500 τετραγωνικά, ενώ τα προϊόντα που θα έχουν θα είναι σε μεγάλο βαθμό τα private labels της Carrefour, τόσο τρόφιμα όσο και απορρυπαντικά και προϊόντα καθημερινής χρήσης, χωρίς σε αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν και επώνυμα brands, τα οποία θα μπορούν να αγοράζουν οι καταναλωτές.
Παράλληλα, αυτό που επισημαίνουν από την Carrefour είναι ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, μέχρι το καλοκαίρι του 2022, αναμένεται να ανοίξουν τα καταστήματα με το σύστημα Flash 10/10, το οποίο θα έχει πολλές ομοιότητες με τα μαγαζιά χωρίς ταμίες που έχει εφαρμόσει προ μηνών η Amazon, αλλά και η ίδια η Carrefour σε καταστήματα της Γαλλίας.
Πως λειτουργεί το Flash 10/10
Τo Flash 10/10, όπως ονομάζεται, είναι στηριγμένο στην καινοτόμα, κατά την εταιρεία, φιλοσοφία «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».
Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρει εμπειρία αγορών που δε βασίζεται στη σάρωση προϊόντων στο ταμείο, ενώ η πληρωμή γίνεται σχεδόν στιγμιαία, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση χρόνου, με τα προϊόντα να έχουν σκαναριστεί, ήδη, από τη στιγμή που τα παίρνει ο πελάτης από το ράφι. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα γίνονται, ήδη, στο εξωτερικό, οι πελάτες δε θα χρειάζεται καν να βγάλουν τα αντικείμενα από το καλάθι τους.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα