Home » Marketplaces | Μετά τα Skroutz και Public.gr ήρθε και το Shopflix.gr – στόχευση οι πολλές μικρές επιχειρήσεις της Χώρας 

Marketplaces | Μετά τα Skroutz και Public.gr ήρθε και το Shopflix.gr – στόχευση οι πολλές μικρές επιχειρήσεις της Χώρας 

Από OPS Publications
Opcmagazine

Marketplaces | Μετά τα Skroutz και Public.gr ήρθε και το Shopflix.gr – στόχευση οι πολλές μικρές επιχειρήσεις της Χώρας

15/03/2022

Μετά το Skroutz και το Public.gr ξεκίνησε προ ημερών και η λειτουργία του Shopflix.gr. Μάλιστα, υφιστάμενα και υπό κατασκευή marketplaces στην Ελλάδα, βλέποντας πώς λειτουργούν οι παγκόσμιοι κολοσσοί της κατηγορίας, προσανατολίζονται πλέον στη δημιουργία και στην παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών, logistics και φυσικά αποστολής των παραγγελιών.

Το τελευταίο, άλλωστε, είναι αυτό που φαίνεται να απασχολεί περισσότερο από καθετί άλλο τα εν Ελλάδι marketplaces, ύστερα από τις τραγικές καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν ηλεκτρονικά τόσο στο lockdown της άνοιξης του 2020 όσο και τον χειμώνα της ίδιας χρονιάς.

Το καίριο ερώτημα, πάντως, είναι εάν στη μικρή αγορά των 10 εκατομμυρίων ατόμων χωρούν τρία marketplaces. Ένας βασικός λόγος για τη βιωσιμότητα τους, είναι πως στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές μικρές εμπορικές επιχειρήσεις. Επομένως, η ύπαρξη των marketplaces αποτελεί βασική διέξοδο για αυτές προκειμένου να πραγματοποιούν πωλήσεις. Ένας άλλος λόγος που υπάρχουν ακόμη περιθώρια ανάπτυξης των marketplaces στην Ελλάδα είναι ότι «πλέον οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αποκτήσει μια από τις πιο ισχυρές κουλτούρες αναζήτησης και σύγκρισης τιμών. Τούτο συνέβη στη διάρκεια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, ενώ πριν από αυτή οι Ελληνες καταναλωτές συγκαταλέγονταν σε εκείνους που δεν έδιναν ιδιαίτερη σημασία στις τιμές. Τα marketplaces προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα της σύγκρισης τιμών, προσφέροντας ένα είδος «τιμολογιακής δημοκρατίας» .

Πέρα από τα λιανεμπορικά marketplaces, τα οποία μοιάζουν με τεράστια ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα, το τελευταίο διάστημα αναπτύσσεται στην Ελλάδα και η ιδέα των εξειδικευμένων marketplaces. Τέτοια είναι, για παράδειγμα, ξενοδοχειακά marketplaces, μέσω των οποίων κυρίως μικρές επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου μπορούν να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση, χωρίς μάλιστα να καταβάλλουν υψηλές προμήθειες, όπως συμβαίνει όταν συνεργάζονται με γνωστές ψηφιακές πλατφόρμες παγκόσμιας εμβέλειας.

Μορφή εξειδικευμένου marketplace είναι βεβαίως οι ψηφιακές πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται με τεράστια επιτυχία στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία ή/και διανομή έτοιμων γευμάτων, ειδών σούπερ μάρκετ, παραφαρμάκων, ειδών για κατοικίδια και άλλα. Ο λόγος βεβαίως για πλατφόρμες όπως η efood, η Wolt, η BOX, η Rocket, η Delivery.gr, και άλλες όπως η Pop Market και η Instashop.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email