Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Η Lidl σκοπεύει να δημιουργήσει τη δική του ναυτιλιακή επιχείρηση, την Tailwind Shipping Lines, επιδιώκοντας να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο στις απαιτήσεις για γρήγορες αποστολές, λόγω των σοβαρών προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και του υψηλού κόστους αποστολής εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Tradewinds, η Lidl προχωρά ένα βήμα παραπέρα από τους ανταγωνιστές της, σχεδιάζοντας να λειτουργήσει μια ναυτιλιακή γραμμή με το δικό της σήμα. Ο γερμανικός κολοσσός λιανικού εμπορίου έχει υποβάλει αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για χρήση της επωνυμίας Tailwind για σκοπούς που περιλαμβάνουν τη μεταφορά φορτηγών πλοίων, την παράδοση αγαθών και την αποστολή εμπορευμάτων.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα