Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Εκτός πωλήσεων αποφάσισε να θέσει φέτος το 20% του προϊοντικού του μίγματος η εταιρεία Jumbo προκειμένου να μην αναγκαστεί να πουλήσει ακριβότερα προϊόντα που επιβαρύνονται περισσότερο από τα υπερβολικά κόστη πρώτων υλών και μεταφορικών, τηρώντας έτσι, όπως υποστηρίζει, την υπόσχεσή της στο καταναλωτικό κοινό για «δίκαιες» τιμές.
Η εταιρεία λαμβάνει μέτρα και καθώς, σύμφωνα με και με εκτιμήσεις, βλέπει όλους τους παράγοντες κόστους να επιδεινώνονται, ενώ θεωρεί ότι οι καλές επιδόσεις που εμφάνισε ο όμιλος το 2021 δεν θα επαναληφθούν πιθανότατα ούτε το 2023, με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Η εταιρεία προβλέπει ότι η ανάπτυξη φέτος θα έρθει από το top line και εστιάζει στις πωλήσεις. Σημειώνεται ότι στο α’ τρίμηνο η ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ελλάδα ανήλθε σε 48% ενώ σήμερα ο ρυθμός ανέρχεται σε 77%, ακολουθώντας την τάση του Μαρτίου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα