Home » Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Διακάκης Εισαγωγική

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Διακάκης Εισαγωγική

Από OPS Publications
03/06/2022

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Διακάκης Εισαγωγική

LOGOS ET_OPC S

Η Διακάκης Εισαγωγική, στα πλαίσια της ενίσχυσης του brand awareness, σχεδίασε και θα εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα επικοινωνίας για τη νέα σχολική χρονιά.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη digital προώθηση του brand MUST σε στοχευμένο κοινό, μέσω Google ads καμπάνιας, social media και συνεργασίες με γνωστούς Influencers που θα παρουσιάσουν τις τσάντες MUST με ξεχωριστό τρόπο.

Επιπρόσθετα η επικοινωνία ενισχύεται δυναμικά με έξι τηλεοπτικά σποτ για σχολικές τσάντες με υπέροχα σχέδια και αγαπημένους ήρωες, με το tagline “Και το σχολείο γίνεται MUST” που δίνει δυναμική στο brand. Η νέα τηλεοπτική καμπάνια θα προβάλλεται στους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.

Στόχος του φετινού δυναμικού πλάνου επικοινωνίας είναι το χτίσιμο μιας ολοκληρωμένης εικόνας των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους καθώς και η ενίσχυση των πωλήσεων μέσου του δικτύου καταστημάτων των πελατών μας.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email