Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Δυναμικά προχωρά το efood στα επόμενα βήματα ανάπτυξής του μετά και την έγκριση της Eπιτροπής Ανταγωνισμού στο deal μεταξύ της μητρικής Delivery Hero και του Ομίλου Μούχαλη.
Η στρατηγική που θα ακολουθηθεί, θα οριστικοποιηθεί τους επόμενους μήνες και μέχρι το τέλος του έτους, με την efood να εξελίσσεται στην ουσία σε ένα 360ο retailer, καθώς θα διαθέτει φυσικά καταστήματα, dark stores, δραστηριότητα χονδρικής και θα πραγματοποιεί και delivery για τρίτους.
Παράλληλα, ήδη έχουν γίνει κάποια πρώτα βήματα ανάπτυξης του efood market. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα, που έχει ήδη παρουσία σε επτά μεγάλες πόλεις πανελλαδικά, προσφέρει πλέον 3.000 κωδικούς, με στόχο να φτάσει σύντομα στους 4.000-5.000, ενώ επίσης το ωράριο λειτουργίας έχει επεκταθεί μέχρι τις 12:45 το βράδυ (σε καθημερινή βάση). Σε επόμενο στάδιο αναμένεται να υλοποιηθεί και η επέκταση σε νέες πόλεις και η δημιουργία περισσότερων dark stores.
Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί πως εδώ και περίπου 10 ημέρες η efood έχει ξεκινήσει delivery προϊόντων από λαϊκές αγορές. Η υπηρεσία υλοποιείται αυτή την περίοδο πιλοτικά σε διάφορες λαϊκές της Αθήνας με στόχο να επεκταθεί περαιτέρω, καθώς τα πρώτα δείγματα είναι θετικά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα