Home » Βack to School 2022  | Διστακτικοί οι Γάλλοι καταναλωτές

Βack to School 2022  | Διστακτικοί οι Γάλλοι καταναλωτές

Από OPS Publications
01/07/2022

Βack to School 2022 | Διστακτικοί οι Γάλλοι καταναλωτές

LOGOS ET_OPC S

Προκειμένου να μάθει τις προθέσεις των γονέων, λίγες εβδομάδες πριν από την έναρξη του σχολικού έτους 2022, η μάρκα Bureau Vallée ζήτησε από την OpinionWay να πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς για το back to School 2022 στη χώρα. 

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι φέτος, οι Γάλλοι ανησυχούν περισσότερο για τον αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στην κατανάλωσή τους, σε σχέση με την πανδημία που ήταν στο επίκεντρο των ανησυχιών τους το 2020 και το 2021.

Για το 84% των γονέων, η άνοδος στις τιμές που παρατηρούνται από την αρχή του έτους θα έχουν αντίκτυπο στη συμπεριφορά τους στην αγορά σχολικών ειδών: το 59% θα κινηθεί προς τις προσφορές και τα εκπτωτικά πακέτα, το 23% θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα ενώ το 18% σχεδιάζει να αγοράσει ελάχιστα. 

Ωστόσο, οι γονείς δεν θέλουν να παραμελήσουν την ποιότητα των προϊόντων που αγοράζονται, η οποία παραμένει το νούμερο ένα κριτήριο (94%, +1 βαθμός σε σχέση με το 2021). Ο δεύτερος παράγοντας είναι η χαμηλότερη τιμή (79%, +6 μονάδες). Ακολουθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις του προϊόντος (67%, -6 βαθμοί), η γαλλική παραγωγή των ειδών (64%, -8 βαθμοί) και η μάρκα (50%, -8 βαθμοί). 

Όσον αφορά τα κανάλια διανομής ένας στους δύο γονείς θα στραφεί σε τοπικές αγορές.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email