Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι συνολικές πωλήσεις του κλάδου σε δολάρια παρουσίασαν ήπια αύξηση 2% στα 11,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το The NPD Group. Στην άλλη πλευρά του νομίσματος, οι πωλήσεις τεμαχίων μειώθηκαν κατά 6%, ενώ η μέση τιμή πώλησης (ASP) εκτινάχθηκε στο 8% και στα 11,30 $. Τα νέα δεδομένα φτάνουν καθώς η βιομηχανία παιχνιδιών συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα απότοκα της εποχής της πανδημίας, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει τον πληθωρισμό και άλλες προκλήσεις.
«Ενώ η βιομηχανία παιχνιδιών έχει υποχωρήσει σε ανάπτυξη 2%, αυτό είναι αξιοσημείωτο καθώς μόνο έξι από τις 14 βιομηχανίες που παρακολουθεί η NPD σημείωσαν ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2022 μετά από δύο χρόνια έκτακτων καταναλωτικών δαπανών», λέει η Juli Lennett. Σύμβουλος της βιομηχανίας παιχνιδιών των ΗΠΑ, The NPD Group. «Αυτό μιλά για την ανθεκτικότητα της βιομηχανίας παιχνιδιών των ΗΠΑ σε αυτούς τους αβέβαιους οικονομικούς καιρούς».
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
Μόλις τέσσερις υπερκατηγορίες αυξήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Το λούτρινο παιχνίδι συνεχίζει να κυριαρχεί στην ανάπτυξη με άνοδο 43% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Το Jazwares ‘Squishmallows ηγείται της κατηγορίας με τα Magic Mixies της Moose Toys και διάφορα είδη από τη Disney που οδηγούν σε περαιτέρω ανάπτυξη. Ακολουθεί το Explorative and Other Toys με κέρδος 28% που οδηγείται από την άνθηση των καρτών συναλλαγών, που τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τις αθλητικές κάρτες MLB, NBA και NFL.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα