Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
Το ινστιτούτο GfK έκανε τον απολογισμό των πρώτων εβδομάδων πωλήσεων προϊόντων για το σχολείο στην Γαλλία. Στο τέλος Ιουλίου πραγματοποιήθηκε τζίρος 144 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,9% σε σχέση με το 2021. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων εξελίσσονται σε αξία, ιδίως λόγω των αυξήσεων των τιμών, όπως εξηγεί η Carole Beyly, σύμβουλος Market Intelligence Stationery. Τα πρώτα αποτελέσματα για την έναρξη του σχολικού έτους 2022 είναι μειωμένα -2% σε όγκο σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2021, αλλά διατηρούν θετική τάση στον κύκλο εργασιών.»
Συγκρατημένη αύξηση των τιμών
Αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι παίκτες της σχολικής αγοράς κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου εδώ και αρκετούς μήνες. Η επίσπευση των διαπραγματεύσεων και των παραγγελιών με τους διανομείς κατέστησε δυνατό τον περιορισμό της επίδρασης του πληθωρισμού στις τιμές: +2,6% στην GSA και +3,1% στην GSS Culture. Στην GSA, οι εθνικές μάρκες έχουν ονομαστική αξία διπλάσια από την ιδιωτική ετικέτα και αντιπροσωπεύουν τα 3 προϊόντα που αγοράζονται από τα 4. Φέτος, η αύξηση των τιμών είναι υψηλότερη για τα προϊόντα λιανικής (ιδιωτικής ετικέτας +3,6%) από τα μεγάλα εμπορικά σήματα (+2,4% ). Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτές οι εξελίξεις είναι και οι δύο χαμηλότερες από τον συνολικό πληθωρισμό.
Ο φόβος για αυξήσεις και ελλείψεις άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες
Από τον Μάιο στη Γαλλία, ορισμένες μάρκες σχολικών ειδών ανακοίνωσαν αυξήσεις τιμών στα προϊόντα τους ή ακόμη και κίνδυνο ελλείψεων. Ανακοινώσεις που έχουν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στις οικογένειες οι οποίες προτίμησαν να προχωρήσουν έγκαιρα στην αγορά σχολικών ειδών από φόβο ελλείψεων ή ανατιμήσεων, με τα σακίδια πλάτης και τα στυλό έχουν ωφεληθεί ιδιαίτερα από αυτή την τάση.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα