Home » InsightsTalks | Συναρπαστικές παρουσιάσεις ειδικών για τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου

InsightsTalks | Συναρπαστικές παρουσιάσεις ειδικών για τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου

Από OPS Publications
05/09/2022

InsightsTalks | Συναρπαστικές παρουσιάσεις ειδικών για τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου

LOGOS ET_OPC S

Στην έβδομη εμπορική έκθεση Insights-X από τις 5 έως τις 7 Οκτωβρίου, παράλληλα με τις καινοτομίες προϊόντων, θα δοθεί έμφαση στην ανταλλαγή πρακτικών γνώσεων σχετικά με το εμπόριο.

Περίπου 150 εκθέτες από 32 χώρες έχουν ήδη εγγραφεί για την εκδήλωση. Κάθε μέρα της έκθεσης από τις 13:00 έως τις 15:00, οι ειδικοί θα μιλούν στο InsightsArena στο Hall 10.0 για τα βασικά θέματα της ψηφιοποίησης, της βιωσιμότητας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ, καθώς και τις τάσεις του λιανικού εμπορίου και του τομέα χαρτικών. Οι παρουσιάσεις θα μεταφράζονται ταυτόχρονα στα αγγλικά και θα μεταδίδονται ζωντανά στη νέα πλατφόρμα Insights-X Digital.

Δημιουργώντας αγοραστικές εμπειρίες

Οι InsightsTalks ξεκινούν με την παρουσίασή , «Μετάβαση της νοοτροπίας στο ενσυνείδητο εμπόριο: επιτυχημένες συναλλαγές σε μια μεταβαλλόμενη κοινωνία», ενώ συνεχίζονται με θέμα το «Green Retail» και  τις ευκαιρίες στον τομέα των χαρτικών σε σχέση με τη βιωσιμότητα ενώ η επόμενη παρουσίαση θα παρέχει συμβουλές για τους  εμπόρους λιανικής σχετικά με το πώς μπορούν να βελτιώσουν ουσιαστικά την τοπική τους ψηφιακή προβολή στο διαδίκτυο για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Τέλος, θα παρουσιαστεί  το θέμα για τα μέσα με τα οποία μπορούν να δημιουργηθούν μοναδικές εμπειρίες πελατών στο σημείο πώλησης.

Στρατηγικές πωλήσεων για το εξειδικευμένο εμπόριο

Την 2η μέρα της έκθεσης, θα προβληθούν  πρακτικές ευκαιρίες που παρέχονται στους μικρούς λιανοπωλητές από το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ στη συνέχεια  θα παρουσιαστούν  οι  παγκόσμιες τάσεις , στους τομείς οργάνων γραφής, προμηθειών γραφείου και δημιουργικού σχεδιασμού. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν στοχευμενοι τρόποι προσέγγισης  για επιχειρηματικούς πελάτες και καταναλωτές μέσω των καναλιών κοινωνικών μέσων όπως το LinkedIn και το Instagram.

Οι τάσεις του σημείου πώλησης

Την 3 ημερα της  έκθεσης, όλα έχουν να κάνουν με χαρτικά και τα προϊόντα DIY με παράγοντα την βιωσιμότητα ενώ στη συνέχεια θα εξεταστεί  το ερώτημα πώς οι έμποροι λιανικής μπορούν να επωφεληθούν από τις αναρτήσεις με δυνατότητα Shoppable σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το θέμα της αδειοδότησης, επίσης τονίζεται στο InsightsArena. Το LicenseTalks παρέχει συναρπαστικές πληροφορίες για τη βιομηχανία και το εμπόριο στον τομέα της αδειοδότησης. Περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το θέμα και τους παρουσιαστές του InsightsTalks είναι διαθέσιμες στον τακτικά ενημερωμένο ιστότοπο www.insights-x.com/en/insightstalks.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email