Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Πέρυσι, η Funko σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο καθώς η εταιρεία έφτασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις. Σήμερα ο προμηθευτής συλλεκτικών ειδών με έδρα την Ουάσιγκτον στοχεύει στο διπλασιασμό αυτού έως το 2026.
Αυτή την εβδομάδα, η Funko πραγματοποίησε την πρώτη επενδυτική της εκδήλωση στη Νέα Υόρκη, όπου περιέγραψε τα σχέδια της να διπλασιάσει τις δραστηριότητές της αυξάνοντας τη συλλογή συλλεκτικών ειδών της, επεκτείνοντας σε νέες κατηγορίες, διευρύνοντας την πλατφόρμα απευθείας προς τον καταναλωτή (DTC) και αξιοποιώντας νέες διεθνείς αγορές.
Στην εκδήλωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Funko Andrew Perlmutter, ο Chief Creative Officer Brian Mariotti, ο Chief Revenue Officer Andy Oddie και η Chief Financial Officer Jennifer Fall Jung περιέγραψαν το σχέδιο για την προσέγγιση περισσότερων από 223 εκατομμυρίων καταναλωτών, μέσω της καινοτομίας σε όλες τις επωνυμίες της, συμπεριλαμβανομένων των Pop!, Vinyl Gold, Popsies, Soda, Mondo, Loungefly, Funko Games και Pop!
Τα τελευταία χρόνια, οι στρατηγικές εξαγορές έχουν γίνει σημαντικό μέρος της επέκτασης της Funko. Η εταιρεία σημειώνει ότι η επιχείρησή της στο Loungefly έχει σημειώσει 12 φορές ανάπτυξη από τότε που εξαγόρασε τον κατασκευαστή ρούχων και αξεσουάρ μόδας το 2017. Όταν η Funko αποκτήσει μια εταιρεία, μπορεί αμέσως να τη συνδέσει με περισσότερες από 1.100 άδειες και στη συνέχεια να την εισάγει στη μεγάλη αλυσίδα διανομής της.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα