Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Μετά από την αναδιάρθρωση που οδήγησε στην αποχώρηση του 75% του εργατικού δυναμικού και στο κλείσιμο των περισσότερων από τα καταστήματά της (από 60 εγκαταστάσεις έχουν φτάσει σε 7), η ισπανική θυγατρική της Orchestra βγήκε από τη διαδικασία πτώχευσης ενώ συντάξει στρατηγικό αναπτυξιακό σχέδιο για επόμενα τρία χρόνια, όπως εξήγησε ο David Aucouturier, γενικός διευθυντής της ισπανικής θυγατρικής, στη Moda.es. Επίσης, έχουν θέσει ως στόχο να κλείσουν το τρέχον έτος με τζίρο μεταξύ επτά και οκτώ εκατομμυρίων ευρώ.
Το νέο σχέδιο της εταιρείας βασίζεται σε τρεις πυλώνες: ο πρώτος είναι να ενισχύσει το σημερινό δίκτυο καταστημάτων και μεταξύ των σχεδίων της είναι να συμμαχήσει με άλλες εταιρείες, ιδιαίτερα στο τομέα της παιδικής φροντίδας. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η ενίσχυση του διαδικτυακού καναλιού, το οποίο επί του παρόντος αντιπροσωπεύει περίπου το 10% των εσόδων της Orchestra στην Ισπανία. Και ο τρίτος πυλώνας είναι να φτάσει σε ένα δίκτυο ιδιόκτητων καταστημάτων 20 τον αριθμό το 2024, εστιάζοντας στο άνοιγμα νέων σημείων πώλησης με το μοντέλο franchise.
Η γαλλική εταιρεία, η οποία μπήκε σε διαδικασία πτώχευσης στην Ισπανία πριν από δύο χρόνια μετά την πτώχευση της μητρικής εταιρείας, σχεδιάζει να κλείσει το 2022 με πωλήσεις μεταξύ επτά και οκτώ εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα