Home » Ο οργανισμός  The Toy Association ανακοίνωσε τις κορυφαίες τάσεις παιχνιδιών για τα Χριστούγεννα

Ο οργανισμός  The Toy Association ανακοίνωσε τις κορυφαίες τάσεις παιχνιδιών για τα Χριστούγεννα

Από OPS Publications
14/10/2022

Ο οργανισμός The Toy Association ανακοίνωσε τις κορυφαίες τάσεις παιχνιδιών για τα Χριστούγεννα

LOGOS ET_CRT S

Η ομάδα τάσεων του The Toy Association ανακοίνωσε σήμερα τις κορυφαίες τάσεις παιχνιδιών της εορταστικής περιόδου του ’22 . Οι τάσεις υποστηρίζονται από εκτεταμένη έρευνα προϊόντων και παρακολούθηση από την ομάδα τάσεων του The Toy Association καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθώς και από μια έρευνα του OnePoll που ανατέθηκε από την Ένωση, η οποία μέτρησε τη στάση 2.000 γονέων των ΗΠΑ σχετικά με το παιχνίδι και τι πραγματικά οδηγεί τις αγορές παιχνιδιών τους.

«Ενώ οι αναφορές δείχνουν ότι οι καταναλωτές έχουν χαμηλότερη εμπιστοσύνη στο να ξοδέψουν λόγω του πληθωρισμού, τα παιχνίδια έχουν αποδειχθεί ιστορικά ότι είναι ανθεκτικά στην ύφεση λόγω της οικονομικής προσιτότητας και της επιθυμίας των οικογενειών να βεβαιωθούν ότι τα παιδιά βιώνουν το θαύμα των Χριστουγέννων μέσα από το παιχνίδι», είπε η Adrienne Appell, εκτελεστικός αντιπρόεδρος επικοινωνιών μάρκετινγκ στο The Toy Association.

Η ομάδα τάσεων του The Toy Association έκανε προεπισκόπηση εκατοντάδων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν στα ράφια αυτή την εορταστική περίοδο για να καθορίσει ποιες θα είναι οι κορυφαίες λίστες επιθυμιών, λαμβάνοντας υπόψη πώς έχουν εξελιχθεί οι τάσεις παιχνιδιών του 2022 που ανακοίνωσε η ομάδα νωρίτερα φέτος. Ακολουθεί μια σύνοψη των κορυφαίων τάσεων και παιχνιδιών:

Όλα για την εμπειρία

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας οι σημερινοί καταναλωτές οδηγούνται περισσότερο από ποτέ από τις εμπειρίες που απέκτησαν. Ενώ τα σημερινά παιδιά μεγαλώνουν ως ψηφιακά ιθαγενείς, οι γονείς τους ενδιαφέρονται για τις αναμνήσεις που θα έχουν τα παιδιά τους στον πραγματικό κόσμο. Αυτή η τάση ενθαρρύνει το πρακτικό παιχνίδι και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Παραδείγματα:

  • Bill Nye’s VR Science Kit (Abacus Brands)
  • Cody Block (QUBS)
  • Disney Kingdomania (Funko )
  • Magic Mixies Magical Crystal Ball (Moose Toys)
  • Mario Kart™ 24V Ride-On Racer (Jakks Pacific)
  • Play-Doh Ultimate Ice Cream Truck (Hasbro)
  • Twister Splash (WowWee)

Παιχνίδι με γνώμονα το σκοπό

Το 73% των γονέων στις ΗΠΑ εκτιμούν ότι τα σημερινά παιχνίδια είναι πιο προοδευτικά και διαφορετικά από όταν ήταν εκείνοι παιδιά και το 68% εξέφρασε ενδιαφέρον να αγοράσει παιχνίδια που εκθέτουν τα παιδιά τους στη διαφορετικότητα και διδάσκουν την ένταξη. Επιπλέον, το 92% των γονέων που στράφηκαν σε παιχνίδια που βοηθούν στην υποστήριξη της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης των παιδιών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας λένε ότι συνεχίζουν να το κάνουν. Τα παιχνίδια που κατασκευάζονται με βιώσιμο τρόπο, θα αναδειξουν σημαντικά κοινωνικά ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή, θα δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς και θα υποστηρίζουν την ψυχική υγεία των παιδιών.

Παραδείγματα:

  • Hugimals (Hugimals)
  • Global Kidizen Doll Collection (For Purpose Kids)
  • Miniland Baby Doll with Down Syndrome & Glasses(Miniland)
  • PLAYMOBIL Wiltopia – Animal Care Station (Playmobil)
  • Snap Circuits: Green Energy (ELENCO)
  • WindBots: 6-σε-1 Wind-Powered Machine Kit (Thames & Kosmos)

Διασκέδαση Everyhere

Το 66 % των γονέων αναφέρει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό περιεχόμενο επηρεάζουν τους τύπους παιχνιδιών που θέλουν τα παιδιά τους. Για τους κατασκευαστές παιχνιδιών, αυτό σημαίνει νέες ευκαιρίες αδειοδότησης και ένα εφαλτήριο για τις αναδυόμενες τάσεις στο παιχνίδι.  Από το Netflix, το Disney+ και το YouTube, μέχρι την αυξανόμενη επικρατούσα δημοτικότητα του gaming, υπάρχουν φαινομενικά ατελείωτα νέα κανάλια ευκαιριών για τους κατασκευαστές παιχνιδιών να αξιοποιήσουν.

Παραδείγματα:

  • Black Panther: Wakanda Forever Fresh Fierce Collection by The Fresh Dolls (World of EPI)
  • CoComelon Ultimate Adventure Learning Bus (Just Play)
  • Gabby’s Dollhouse Cook with Cakey Kitchen (Spin Master)
  • LEGO Super Mario Adventures with Peach Starter Course (LEGO)
  • Παιχνίδι με κάρτες Pokémon: Pokémon GO Elite Trainer Box (The Pokémon Company International)
  • Pop It! Pro Light-Up Fidget Toy (Buffalo Games)
  • Squishmallows (Jazwares)
  • VTech Level Up Gaming Chair (VTech)

Play for All

Το παιχνίδι είναι για όλους — και οι αριθμοί το αποδεικνύουν. Τα παιδιά δεν θα είναι τα μόνα που θα φτιάξουν λίστες για παιχνίδια φέτος, καθώς οι τάσεις στις δαπάνες για παιχνίδια δείχνουν ότι οι ενήλικες απολαμβάνουν το παιχνίδι εξίσου με τα παιδιά. Οι γονείς που ανέφεραν ότι αγόρασαν παιχνίδια για τον εαυτό τους κατατάσσουν τα επιτραπέζια παιχνίδια (52%) και τα συλλεκτικά αντικείμενα (48%) στις πιο περιζήτητες κατηγορίες τους. Επιπλέον, το 67% των παππούδων και γιαγιάδων των ΗΠΑ αναφέρουν ότι αναζητούν παιχνίδια που μπορούν να απολαύσουν με τα εγγόνια τους όταν ψωνίζουν δώρα. Παιχνίδια με απήχηση μεταξύ των γενεών θα συνεχίσουν να έχουν απήχηση στους λάτρεις των παιχνιδιών όλων των ηλικιών αυτές τις γιορτές.

Παραδείγματα:

  • Amazing Prediction Thinking Putty (Crazy Aaron’s)
  • The Magical World of Disney Trivia Game (PlayMonster)
  • Lite-Brite Wall Art, Transformers Edition(Βασική διασκέδαση!)
  • Build-A-Bear After Dark Collection (Build-A-Bear Workshop)
  • Connect 4 Spin Game (Hasbro)

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email