Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Οι δαπάνες για δώρα Χριστουγέννων θα μειωθούν κατά 17% (μεσοσταθμικά) με το 24% των καταναλωτών να επισημαίνει τον πληθωρισμό ως τον κύριο λόγο για τον περιορισμό των χριστουγεννιάτικων δαπανών τους.
Η εταιρεία διαδικτυακών λύσεων εφοδιαστικής Packlink και η εταιρεία συμβούλων οικονομικής έρευνας Retails Economics παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έκθεσής τους «Τάσεις αγορών στην περίοδο των Χριστουγέννων», στην οποία ανέλυσαν την απόδοση των πωλήσεων στο τρέχον οικονομικό πλαίσιο, με βάση μια έρευνα σε 8.000 χρήστες και έμπορους λιανικής από 8 διαφορετικές χώρες (συμπεριλαμβανομένων της Ισπανίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου).
Ένα από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι ότι οι Ισπανοί θα μειώσουν τις δαπάνες για αγορές Χριστουγέννων κατά 14% φέτος, αριθμός που μεταφράζεται σε περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ λιγότερα και που τοποθετεί την Ισπανία μεταξύ των χωρών που θα μειώσουν περισσότερο τις δαπάνες, μόνο κάτω από το Ηνωμένο Βασίλειο (-22%), ενώ στις υπόλοιπες χώρες η μείωση θα υπερβαίνει το 10%.
Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, αυτές που αναμένεται να υποστούν τις μεγαλύτερες περικοπές θα είναι η μόδα (26,7%), τα παιχνίδια (20,4%), τα DIY και η κηπουρική (19,6%), τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς (18%), τα είδη σπιτιού (16,8%) και ηλεκτρονικά (16,8%).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα