Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Όπως αναφέρει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση, «αμέσως μετά το ξέσπασμα της πληθωριστικής καταιγίδας, στην Ευρώπη, ο Όμιλος JUMBO επέλεξε την στρατηγική της πολύ προσεκτικής και αυστηρής επιλογής των προϊόντων που διαθέτει στο δίκτυο του, ώστε σε κάθε περίπτωση η σχέση τιμής – ποιότητας να αποβαίνει, σταθερά και αδιαμφισβήτητα, προς όφελος του καταναλωτή.
Κατά συνέπεια, και ο μήνας Οκτώβριος 2022, έκλεισε με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +12% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021.
Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος- Οκτώβριος 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Στην Ελλάδα: Για τον Οκτώβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +4% περίπου σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021.
Συνολικά για το δεκάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +13% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό δεκάμηνο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα