Home » Το «καλάθι του νοικοκυριού» έγινε καλάθι ιδιωτικής ετικέτας

Το «καλάθι του νοικοκυριού» έγινε καλάθι ιδιωτικής ετικέτας

Από OPS Publications
07/11/2022

Το «καλάθι του νοικοκυριού» έγινε καλάθι ιδιωτικής ετικέτας

LOGOS ET_OW S

Το «Καλάθι του νοικοκυριού», περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ιδιωτικές ετικέτες (Private label). Εκπρόσωποι των καταστημάτων ανέφεραν σε όλους τους τόνους, ότι στο καλάθι δεν βρίσκονται προϊόντα «δεύτερης διαλογής», αλλά πρώτης ίδιας ποιότητας με τα προϊόντα που πουλούν οι εταιρείες με τα επώνυμα εμπορικά τους σήματα, τα οποία βέβαια έχουν αυξημένο κόστος λόγω και της δημιουργίας του brand name.

Καταλήγοντας, το συμπέρασμα είναι ότι το καλάθι του νοικοκυριού και η έντονη προώθησή του, θα στρέψει τους καταναλωτές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία είναι φθηνότερα, αλλά όχι όλους τους καταναλωτές, καθώς οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ δεν έχουν παρουσία σε όλη την Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία και σε χωριά.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email