Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Το «Καλάθι του νοικοκυριού», περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ιδιωτικές ετικέτες (Private label). Εκπρόσωποι των καταστημάτων ανέφεραν σε όλους τους τόνους, ότι στο καλάθι δεν βρίσκονται προϊόντα «δεύτερης διαλογής», αλλά πρώτης ίδιας ποιότητας με τα προϊόντα που πουλούν οι εταιρείες με τα επώνυμα εμπορικά τους σήματα, τα οποία βέβαια έχουν αυξημένο κόστος λόγω και της δημιουργίας του brand name.
Καταλήγοντας, το συμπέρασμα είναι ότι το καλάθι του νοικοκυριού και η έντονη προώθησή του, θα στρέψει τους καταναλωτές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία είναι φθηνότερα, αλλά όχι όλους τους καταναλωτές, καθώς οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ δεν έχουν παρουσία σε όλη την Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία και σε χωριά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα