Home » NPD | Το αυξημένο κόστος διαβίωσης αυξάνει τις πωλήσεις παιχνιδιών μεσαίας τιμής

NPD | Το αυξημένο κόστος διαβίωσης αυξάνει τις πωλήσεις παιχνιδιών μεσαίας τιμής

Από OPS Publications
18/11/2022

NPD | Το αυξημένο κόστος διαβίωσης αυξάνει τις πωλήσεις παιχνιδιών μεσαίας τιμής

LOGOS ET_CRT S

Τα τελευταία δεδομένα από τον όμιλο ερευνών The NPD Group δείχνουν ότι πολλοί καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες παιχνιδιών καθώς αντιδρούν στο αυξανόμενο κόστος διαβίωσης. Τα παιχνίδια στα χαμηλότερα και υψηλότερα άκρα της κλίμακας τιμών έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, καθώς οι αγοραστές μειώνονται ενόψει της πιο σημαντικής σεζόν πωλήσεων της αγοράς παιχνιδιών του έτους.

Ο προϋπολογισμός των αγοραστών έχει χτυπήσει περισσότερο τις πωλήσεις φθηνότερων παιχνιδιών. Στο παρελθόν, τα δύο τρίτα των παιχνιδιών που πωλήθηκαν (70%) τα τρία πρώτα τρίμηνα κάθε έτους είχαν τιμές κάτω από 10$,ενώ φέτος κατέγραψε  πτώση -15%, απώλεια αξίας 62,3$ εκατ.

Ιστορικά, τα παιχνίδια που κοστίζουν $10 ή λιγότερο αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο όλων των παιχνιδιών που αγοράστηκαν τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους. Εάν η τάση του προϋπολογισμού σε αυτό το τμήμα της αγοράς συνεχιστεί τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου κόστους ζωής, αυτά τα παιχνίδια με χαμηλότερη τιμή θα μπορούσαν να κινδυνεύσουν φέτος τα Χριστούγεννα.

Ωστόσο, με το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA στο Κατάρ που ξεκινά την επόμενη εβδομάδα, η βιομηχανία μπορεί να δει αυτή την τάση να διαταράσσεται με προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές που ενισχύονται από τα αυτοκόλλητα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Panini τους επόμενους δύο μήνες.

Στο άλλο άκρο του φάσματος, τα παιχνίδια που πωλήθηκαν για 50$ και πάνω μειώθηκαν -8%, ζημιά 13$ εκ. Καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, ο Όμιλος NPD συνήθως αναφέρει αύξηση στα μεγάλα καταστήματα παιχνιδιών  για τους τελευταίους μήνες του έτους και μέχρι στιγμής το 2022, αυτή η τάση δεν έχει ακόμη εμφανιστεί. Καθώς η παραμονή των Χριστουγέννων πέφτει Σάββατο, οι καταναλωτές μπορεί να περιμένουν να ψωνίσουν για παιχνίδια την τελευταία στιγμή.

Τα παιχνίδια μεσαίας τιμής είναι το μόνο τμήμα της αγοράς στο οποίο παρατηρείται αύξηση πωλήσεων της τάξεως του +7% και το γεγονός αυτό οφείλεται σύμφωνα με την NPD στο ότι όλο και  περισσότεροι καταναλωτές, υψηλών εισοδημάτων,  προτιμούν να αγοράζουν πολλά παιχνίδια μεσαίας τιμής αντί για ένα μεγάλο υψηλής τιμής ενώ οι καταναλωτές,  χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων,  προτιμούν πλέον το αντίστροφο, δηλαδή  να αγοράζουν ένα παιχνίδι μεσαίας τιμής και όχι πολλά παιχνίδια χαμηλής τιμής.

Οι κατηγορίες που έχουν καλή απόδοση είναι αυτές που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες και τα φύλα: Παραδοσιακά βελούδινα, Action Figures, Προσχολικές Φιγούρες & Playsets και Action Figure Συλλεκτικά.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email