Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Τι επιρροή έχουν ο πληθωρισμός και οι αυξήσεις των τιμών στη βιώσιμη συμπεριφορά των καταναλωτών; Αυτό είναι το ερώτημα που θέτει η νέα μελέτη «Αειφόρος κατανάλωση – σε καλούς καιρούς και σε κακές στιγμές;» που πραγματοποιήθηκε από το ECC της Κολωνίας και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το αυξημένο κόστος των προϊόντων σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση έχουν επιδράσει αρνητικά σε βάρος της βιωσιμότητας. Οι κύριοι ωφελούμενοι είναι τα εκπτωτικά καταστήματα , τα οποία επισκέπτονται συχνότερα τους τελευταίους μήνες.
Το 2022, όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν θα αγοράζουν βιώσιμα προϊόντα του κλάδου λόγω των αυξήσεων των τιμών, αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στους νέους καταναλωτές στη Γερμανία. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες θέλουν να αγοράσουν λιγότερα βιώσιμα προϊόντα λόγω της αύξησης των τιμών. Το 27% το κάνει αυτό για λόγους οικονομίας .
Σύμφωνα με την έρευνα το 58% των καταναλωτών δηλώνει ότι ένας βιώσιμος τρόπος ζωής είναι δύσκολο να συμβιβαστεί με ένα υψηλό βιοτικό επίπεδο ενόψει των σημερινών αυξήσεων των τιμών. Ως αποτέλεσμα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν αγοράζουν βιώσιμα προϊόντα (30%). Αυτός ο επαναπροσανατολισμός είναι ιδιαίτερα έντονος στους νέους καταναλωτές, οι οποίοι συχνά έχουν μικρότερο οικιακό προϋπολογισμό στη διάθεσή τους.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα