Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Ποσοστό περίπου 60% των επιχειρήσεων της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας κατάφερε να βελτιώσει τον τζίρο κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων σε σχέση με πέρυσι
Τον βηματισμό του αρχίζει να βρίσκει το εμπόριο μετά από αρκετά χρόνια, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, με το πέρας των χειμερινών εκπτώσεων.
Βελτίωση του τζίρου του κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων διαπιστώνει το 48,2% των εμπόρων της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας ενώ 20,3% αναμένει ίδιο τζίρο σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 350 επιχειρήσεις και καταστήματα της Αθήνας και των περιφερειακών αγορών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών. Παράλληλα, καταγράφεται συγκρατημένη αισιοδοξία για το επόμενο διάστημα με περισσότερους από έξι στους δέκα εμπόρους να εκφράζουν προσδοκίες για αυξημένες πωλήσεις στο επόμενο διάστημα.
Συμπερασματικά, σχεδόν 7 στους 10 δήλωσαν καλύτερο (48,2%) ή ίδιο (20,3%) τζίρο με το 2022, όμως ποσοστό 31,4% κατέγραψε χειρότερα αποτελέσματα. Η πλειοψηφία των καταστημάτων του δείγματος 6 στα 10, ανήκουν στην κατηγορία Ένδυση – Υπόδηση – Αξεσουάρ που έχουν πρωτεύοντα ρόλο στην εκπτωτική περίοδο. Περισσότερα από 6 στα 10 σημεία πώλησης του δείγματος, λειτουργούν στα όρια του Δ. Αθηναίων.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα