Home » Ανακάμπτει σταδιακά η βιομηχανία χαρτικών στη Γερμανία | Αντιστέκονται τα ειδικευμένα καταστήματα

Ανακάμπτει σταδιακά η βιομηχανία χαρτικών στη Γερμανία | Αντιστέκονται τα ειδικευμένα καταστήματα

Από OPS Publications
16/03/2023

Ανακάμπτει σταδιακά η βιομηχανία χαρτικών στη Γερμανία | Αντιστέκονται τα ειδικευμένα καταστήματα

LOGOS ET_OPC S

Η Γερμανική βιομηχανία χαρτικών σχολικών  υποφέρει εδώ και χρόνια από πτώση των πωλήσεων. Από το 2012 έως το 2022, ο όγκος της αγοράς μειώθηκε σχεδόν κατά 22%, σύμφωνα με το αποτέλεσμα της τρέχουσας «Industry REPORT Paper, Office Supplies and Stationery 2023» του Marketmedia24.

Η μελέτη δείχνει επίσης θετικά μηνύματα: οι απώλειες πωλήσεων που προκλήθηκαν ειδικά από την πανδημία όχι μόνο μειώθηκαν το περασμένο έτος, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις έγιναν και πάλι θετικές. Ο Volker Jungeblut, Διευθύνων Σύμβουλος του Association of the Stationery Brand Industry, είναι πεπεισμένος «ότι το 2023 μπορεί να είναι μια καλή χρονιά για τον κλάδο, εάν ο πληθωρισμός μπορέσει να περιοριστεί». Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την έκθεση,  οι πωλήσεις της βιομηχανίας θα μπορούν να αυξηθούν και να φτάσουν τα  12,4 δισ. € έως το 2030, περίπου 6% υψηλότερες από σήμερα αλλά 15% χαμηλότερες από το 2019 (έτος προ covid 19).

Η βιωσιμότητα αναφέρεται ως το πιο σημαντικό κριτήριο αγοράς για χαρτικά . Τα ευρήματα  της έρευνας ανέδειξαν την παραπάνω τάση αλλά και τις στρατηγικές πληροφορίες που αναζητούν οι καταναλωτές από τις γνωστές μάρκες σχετικα με την προέλευση των προϊόντων τους και την οικολογική τους συμπεριφορά.

Ως αφορά τα κανάλια πωλήσεων, οι Γερμανοί καταναλωτές εκτιμούν πως το εξειδικευμένο λιανικό εμπόριο παίζει τον κύριο ρόλο για τις αγορές τους σε  ποσοστά:  62 % για είδη γραφείου και σχολικά είδη και 60,8 % για χαρτικά και άλλα ειδή. Για το μακροπρόθεσμο μέλλον, ωστόσο, το Marketmedia24 αξιολογεί προσεκτικά την ανάπτυξη των εξειδικευμένων καταστημάτων, διότι ακόμη και στο καλύτερο σενάριο, το μερίδιο αγοράς στην αυτή την κατηγορία καταστημάτων θα μειωθεί έως το 2030 κατά περίπου  3 δισ. € καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 30%.

Νέους δρόμους ανοίγει η έρευνα καταναλωτών για τα κανάλια επικοινωνίας και τις  διαφημιστικές πρακτικές  στον κλάδο. Για παράδειγμα, το 58,2% από τους συμμετέχοντες στην έρευνα θεωρούν ότι τα έντυπα φυλλάδια είναι πολύ σημαντικά ή σημαντικά, ενώ τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται αρκετά πιο κάτω με μεγάλη διαφορά. Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι επίσης σημαντικές πηγές πληροφοριών για τους νέους (έως 24 ετών), αλλά το 46,8% αυτής της ομάδας εξακολουθεί να αξιολογεί το TikTok ως ένα πολύ σημαντικό ή σημαντικό εργαλείο ενημέρωσης. Αλλά ακόμα πιο σημαντικές για αυτούς είναι οι εμπειρίες και οι συστάσεις από φίλους, συγγενείς, συναδέλφους και συμφοιτητές.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email