Home » Back to schοοl 2021: Η AIPB και η GfK κάνουν τον απολογισμό στη Γαλλική αγορά

Back to schοοl 2021: Η AIPB και η GfK κάνουν τον απολογισμό στη Γαλλική αγορά

Από OPS Publications
Opcmagazine

Back to schοοl 2021 | Η AIPB και η GfK κάνουν τον απολογισμό στη Γαλλική αγορά

14/09/2021

 

Ενώ τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο, η AIPB (Association of Stationery and Office Industrialists) έκανε απολογισμό των πωλήσεων σχολικών ειδών για την έναρξη του σχολικού έτους 2021 στη Γαλλική αγορά. Το ινστιτούτο GfK αποκάλυψε έτσι την απόδοση του τμήματος  χαρτικών στο GSA (υπεραγορές και σούπερ μάρκετ) μεταξύ των εβδομάδων 26 και 33, δηλαδή από τον Ιούνιο έως τον Αυγούστου. 

Ο συνολικός απολογισμός κατέγραψε τζίρο 259 εκατ. Ευρώ, μειωμένος κατά 1,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Πωλήθηκαν 438 εκατομμύρια κομμάτια σε 101 εκατομμύρια παρτίδες. Ενώ πέρυσι, οι γονείς προτίμησαν τα μικρότερα καταστήματα για να αποφύγουν τον συνωστισμό, επέστρεψαν στα μεγαλύτερα καταστήματα φέτος: οι υπεραγορές κέρδισαν 238 εκατομμύρια ευρώ, μειωμένες κατά 1,6%. 

Σε επίπεδο κατηγοριών ειδών, τα παντός είδους σχολικά, τσάντες, κασετίνες κ.ά.  έφτασαν τα 85 εκατομμύρια ευρώ, μειωμένα κατά 6%. Τα είδη γραφής και σχεδίου, τετράδια κ.ά. κατέγραψαν 83 εκατομμύρια ευρώ, ή + 2%. Οι κόλλες και οι κολλητικές ταινίες ήταν σταθερές: + 1% στα 25 εκατομμύρια ευρώ. 

Τέλος, τα αξεσουάρ μειώθηκαν κατά 2% στα 21 εκατομμύρια ευρώ. Το AIPB διευκρινίζει, ωστόσο, ότι ακόμη και αν η GSA είναι πολύ αντιπροσωπευτική αφού επιτυγχάνει το 76% των πωλήσεων σχολικών ειδών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα άλλα κανάλια διανομής παρατηρούν διαφορετικές τάσεις. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές του κλάδου, ο ανεφοδιασμός ήταν ιδιαίτερα σημαντικός στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα υπερκαταστήματα.

Πτώση των τιμών και ισχυρές μάρκες. Η GfK σημειώνει ότι οι εθνικές μάρκες εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ζήτηση από τους γονείς για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αφού αντιπροσωπεύουν τα 3 ευρώ που δαπανώνται ή 3 ευρώ από τα 5. Η μελέτη δείχνει ότι οι τιμές έχουν μειωθεί περισσότερο στις εθνικές μάρκες (-2,4%) παρά στις ιδιωτικές ετικέτες (-1,8%).

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email