Home » “Πολυεργαλείο” για τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις γίνεται το Viber

“Πολυεργαλείο” για τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις γίνεται το Viber

Από OPS Publications
26/01/2023

"Πολυεργαλείο" για τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις γίνεται το Viber

LOGOS ET_OW S

Την Ελλάδα έχει επιλέξει η Rakuten Viber, εταιρεία επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων και φωνής, για να λανσάρει τις νέες υπηρεσίες της για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με βασικό στόχο να προσθέσει και νέα προϊόντα και να αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο στα «χέρια» των ελληνικών επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό το Viber λάνσαρε  στην Ελλάδα δύο νέες υπηρεσίες, που απευθύνονται σε επιχειρηματικούς χρήστες. Πρόκειται για τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να αυξήσει την προβολή των επιχειρήσεων.

Η Christina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων στην Αθήνα, ξεκαθάρισε ότι η εφαρμογή των νέων υπηρεσιών ξεκινά από την Ελλάδα «καθώς είναι η πιο σημαντική μας αγορά στην Κεντρική Ευρώπη, άρα είναι η τέλεια αγορά για να κάνουμε λανσάρισμα των νέων υπηρεσιών», εξηγώντας ότι κατατάσσει την Ελλάδα στην Κεντρική Ευρώπη διότι τα χαρακτηριστικά της, όπως οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης, παραπέμπουν σε χώρες της Κεντρικής παρά της Ανατολικής Ευρώπης.

Με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας εταιρείας-χρήστη, το Viber εισάγει τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο – έναν ειδικό φάκελο για αλληλεπιδράσεις εταιρείας-χρήστη, προσβάσιμο απευθείας από την κανονική οθόνη συνομιλιών ενός χρήστη. Η λειτουργία επιτρέπει την αποθήκευση και την οργάνωση όλων των επαγγελματικών μηνυμάτων από επίσημους λογαριασμούς επιχειρήσεων σε έναν φάκελο (όπως μια τραπεζική ειδοποίηση, μια επιβεβαίωση παραγγελίας από μια υπηρεσία παράδοσης, μια ειδική προσφορά από ένα κατάστημα κ.λπ.).

Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμπειρία τους στο Viber και να οργανώνουν τις αλληλεπιδράσεις με τις εταιρίες με τον πιο βολικό τρόπο για αυτούς:

  • Καρφίτσωμα τη συνομιλίας μιας συγκεκριμένης μάρκας στο επάνω μέρος των Εισερχόμενων Επιχειρήσεων
  • Μετακίνηση οποιασδήποτε εταιρείας από τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στην κυρίως οθόνη συνομιλιών.
  • Καρφίτσωμα οποιασδήποτε επαγγελματικής συνομιλίας στην κορυφή της κυρίως οθόνης συνομιλιών.

Ένα άλλο βήμα προς την καλύτερη εμπειρία του πελάτη είναι ο νέος Εμπορικός Λογαριασμός, όπου οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύψουν όλους τους τρόπους αλληλεπίδρασης με μια εταιρεία σε ένα μόνο μέρος. Θα φιλοξενεί όλες τις επιχειρηματικές πληροφορίες, τις υπηρεσίες και τις συνομιλίες στο Viber κάτω από μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με δυνατότητα αναζήτησης:

  • Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αυτούς τους λογαριασμούς (επιχειρήσεις) πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησης στην κύρια γραμμή αναζήτησης του Viber.
  • Οι χρήστες που μπαίνουν σε έναν Εμπορικό Λογαριασμό θα βλέπουν τον τίτλο, το λογότυπο, το σήμα κατατεθέν, την περιγραφή, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας που είναι διαθέσιμα στο Viber. Ο λογαριασμός μπορεί επίσης να προωθηθεί σε άλλους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας.
  • Οι εταιρείες θα μπορούν να προσθέτουν έως και τρεις διευθύνσεις, έναν ιστότοπο, έναν αριθμό τηλεφώνου και μια περιγραφή έως και 1000 χαρακτήρων για να βεβαιωθούν ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες που αναζητούν.

Οι νέοι Εμπορικοί Λογαριασμοί με δυνατότητα αναζήτησης θα δώσουν περισσότερη δύναμη στους χρήστες: θα μπορούν να βρίσκουν εταιρείες, όχι απλά να περιμένουν να τους βρουν εκείνες, και να ξεκινούν την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις από μόνοι τους. Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα βελτιώσουν επίσης την εμπειρία των πελατών: οι χρήστες που θέλουν να συνδεθούν με μια επιχείρηση στο Viber θα μπορούν να επιλέξουν το κανάλι που προτιμούν και να απολαύσουν μια εμπειρία minisite εντός της εφαρμογής. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες θα εξορθολογήσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και θα δημιουργήσουν απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών.

Το Viber θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητες των Εμπορικών Λογαριασμών μετά την κυκλοφορία τους, προσθέτοντας περισσότερα κανάλια επικοινωνίας που θα είναι διαθέσιμα στα χέρια των χρηστών, περισσότερες υπηρεσίες σε έναν μόνο λογαριασμό και εκτεταμένες λειτουργίες, όπως τοποθεσία, κλήση επιχείρησης και άλλα.

Παράλληλα αποκάλυψε ότι το 2023 θα πρέπει να αναμένονται και νέες υπηρεσίες, που θα αφορούν το ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για το λανσάρισμα μιας πλατφόρμας, η οποία θα απευθύνεται σε εμπόρους, με την Ελλάδα να έχει και πάλι σημαίνουσα θέση στην εισαγωγή της νέας υπηρεσίας.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email