Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
Η Newell Brands, γνωστή στη βιομηχανία χαρτικών για τα εμπορικά σήματα Sharpie, Paper Mate, Dymo κ.λπ., ανακοίνωσε ένα παγκόσμιο σχέδιο αναδιάρθρωσης για το 2023. Από την αρχή του έτους, αυτό το σχέδιο, που ονομάζεται Project Phoenix, αναμένεται να επιτρέψει να : « απλοποιήσουμε και ενισχύσουμε τον οργανισμό μας αξιοποιώντας την κλίμακα και τη δύναμη του One Newell, για να βελτιστοποιήσουμε τη δομή του κόστους μας» ανέφερε ο Ravi Saligram, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου.
Το έργο θα βασίζεται στην ομαδοποίηση δραστηριοτήτων σε τρία τμήματα (Σπίτι & Εμπορικές Λύσεις, Μάθηση & Ανάπτυξη, Αναψυχή) αντί για πέντε, με βάση τις κοινότητες των καταναλωτών. Στόχος του σχεδίου είναι η δημιουργία συνεργειών και επίτευξη οικονομιών κλίμακας. Εκτός από τις μεταβολές της ακίνητης περιουσίας και τη συγκέντρωση της εφοδιαστικής, τα γενικά έξοδα θα μειωθούν μέσω μιας ενοποιημένης προσέγγισης στην αγορά σε βασικές γεωγραφικές περιοχές. Με αυτό το σχέδιο, η Newell Brands ελπίζει να εξοικονομήσει μακροπρόθεσμα μεταξύ 220 και 250 εκατ. δολαρίων.
Ο όμιλος εκτιμά το κόστος που θα περικοπεί μέσα στο 2023 από αυτή την αναδιάρθρωση θα είναι της τάξεως των 100 έως 130 εκατ. δολαρίων. Επίσης , αυτές οι ενέργειες θα έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια περίπου του 13% των θέσεων εργασίας, κυρίως μεταξύ των υπαλλήλων γραφείου του ομίλου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα