Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Το Kids Industries (KI) έχει ξεκινήσει Παγκόσμια Οικογενειακή Μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 5.000 οικογένειες σε 10 χώρες, σε έξι ηπείρους, σχετικά με την επίδραση των μεγάλων brands παιχνιδιών σε παιδία και τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν σε μονοήμερη εκδήλωση όπου συμμετείχαν 200+ εκπρόσωποι από τους τομείς αδειοδότησης, παιχνιδιών, edtech και βιωσιμότητας στο Λονδίνο.
Οι εκπρόσωποι αποκάλυψαν ότι έχει σημειωθεί μια «σεισμική μετατόπιση» και ότι οι επωνυμίες «μιλούν στα παιδιά» σε πολύ μικρότερη ηλικία απ ότι στα παρελθόν.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 82% των παιδιών ηλικίας 4-6 ετών παγκοσμίως έχουν πρόσβαση σε tablet 77% , σε smartphone 67%, σε έξυπνες συσκευές (έξυπνο ρολόι ή έξυπνο ηχείο ) γεγονός που τους δίνει πρόσβαση σε υπηρεσίες, οι οποίες, αν και δεν έχουν σχεδιαστεί απαραίτητα για αυτά, επιτρέπουν την ταχεία διάδοση μεγάλου όγκου περιεχομένου, με το 55% να χρησιμοποιεί το YouTube και το 21% να χρησιμοποιεί το TikTok, παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα έχει βαθμολογία 12+. Πάνω από το ένα τέταρτο (35%) των παιδιών ηλικίας 4-13 ετών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 46% αυτής της ομάδας παίζει «Roblox».
«Η αγάπη των παιδιών για μια επωνυμία υπαγορεύεται από την ηλικία και τα αναπτυξιακά τους στάδια και ενώ η επιρροή των γονέων στη λήψη αποφάσεων των παιδιών είναι σαφής, η αυξημένη πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες σημαίνει ότι τα παιδιά σήμερα έχουν αυξημένο έλεγχο στη λήψη αποφάσεων», λέει ο Raj Pathmanathan, δημιουργικός διευθυντής της (KI).
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι σφαίρες επιρροής των παιδιών έχουν επεκταθεί και όπου προηγουμένως οι γονείς, τα αδέρφια και οι φίλοι προέτρεπαν την ενασχόληση με διαφορετικές επωνυμίες, σήμερα οι διαδικτυακοί influencers παίζουν πλέον τεράστιο ρόλο.
Οι γονείς γενικά έχουν τη συνολική επιρροή στα παιδιά μέχρι την ηλικία των επτά ετών, όταν τα παιδιά αρχίζουν να έχουν μεγαλύτερη επιρροή στις δικές τους αποφάσεις. Από εκεί, όμως, η γονική επιρροή μειώνεται γρήγορα και ξεπερνιέται από influencers.
Η online αγορά των influencers αποτιμάται σε 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως σύμφωνα με τη Statista. Οι influencers πλέον ανταγωνίζονται τους φίλους και την οικογένεια στη λήψη αποφάσεων και έχουν πλέον πιο σημαντική επιρροή.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα