Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που κυκλοφόρησε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics, οι αμερικανοί καταναλωτές σχεδιάζουν να ξοδέψουν συνολικά 24 δις. $ το Πάσχα φέτος, από 20,8 δις. $ το 2022, περισσότερα ακόμα και το προηγούμενο υψηλό ρεκόρ των 21,7 δις. $ το 2020. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 81% των Αμερικανών σχεδιάζει να γιορτάσει τις διακοπές, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 192,01 $, το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί.
«Το Πάσχα παραμένει ως μια σημαντική γιορτή για πολλούς Αμερικανούς, που σημαίνει νέα ξεκινήματα και μια εποχή γιορτής με φίλους και οικογένεια», λέει ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Το ίδρυμα NRF ανέφερε ότι το 54% των καταναλωτών λέει ότι θα αγοράσει δώρα για το Πάσχα από εκπτωτικά καταστήματα. Άλλοι προορισμοί αγορών περιλαμβάνουν πολυκαταστήματα (42%), διαδικτυακά (33%), τοπικές και μικρές επιχειρήσεις (22%) και εξειδικευμένα καταστήματα (20%).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα