Home » Η Hasbro ανασχεδιάζει ριζικά τη λειτουργία της

Η Hasbro ανασχεδιάζει ριζικά τη λειτουργία της

Από OPS Publications
11/05/2023

Η Hasbro ανασχεδιάζει ριζικά τη λειτουργία της

LOGOS ET_CRT S

Μετά από μερικά δύσκολα χρόνια, η Hasbro υφίσταται μια σημαντική μεταμόρφωση, εστιάζοντας σε λιγότερες μάρκες, μια βελτιωμένη εμπειρία καταναλωτή και ένα απλοποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με τον Joao Nielsen Sebastian, πρόεδρο EMEA, LATAM & Asia Pacific. Ο Joao και η υπόλοιπη ηγετική ομάδα προσεγγίζουν τη Hasbro σχεδόν σαν να ήταν μια νέα εταιρεία με εμβληματικές μάρκες οικιακής χρήσης ήδη στο χαρτοφυλάκιό της.

«Είμαι σίγουρος για τη σύνθεση μας για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους και ότι θα δούμε ένα πολύ πιο δυνατό Q3/Q4 από αυτό που είδαμε το 2022», λέει ο Joao. «Η διατήρηση της επωνυμίας μας ανέπαφη αποτελεί πάντα προτεραιότητα και, ως εκ τούτου, βαδίζουμε προσεκτικά για να εξισορροπούμε τον βραχυπρόθεσμο προβληματισμό  με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική και την επιτυχία».

Στην ίδια κατεύθυνση ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας , Chris Cocks, περιέγραψε τα αποτελέσματα του έτους 2022 της Hasbro ως «κάτω από τις προσδοκίες μας», ωστόσο η εταιρεία κάνει μεγάλα βήματα στην εφαρμογή της στρατηγικής μετασχηματισμού, «Blueprint 2.0», απλοποιώντας και ενοποιώντας το επιχειρηματικό της μοντέλο.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email