Την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύτηκε το “Smart Retail Barometer” που διοργανώνουν και επιμελούνται οι Samsung Electronics και Infopro Etudes και αφορά στη αγορά του κλάδου στην Γαλλία.
Η πέμπτη έκδοση του Smart Retail Barometer δείχνει, για άλλη μια φορά, την προσκόλληση των Γάλλων στα φυσικά σημεία πώλησης: το 75% των αγορών οριστικοποιείται εκεί. Η μελέτη εξέτασε ιδιαίτερα την εκτίμηση της ψηφιακής εμπειρίας στο κατάστημα. Για το 53% των αγοραστών, τα ψηφιακά εργαλεία στο εμπόριο είναι σημαντικά εάν εξοικονομούν χρόνο.
«Η ψηφιακή εμπειρία θα πρέπει να εμπλουτίσει το ταξίδι του πελάτη, αλλά όχι να αντικαταστήσει την αλληλεπίδραση. Το φυσικό σημείο πώλησης παραμένει συνώνυμο με τις ανθρώπινες σχέσεις», παρατηρεί ο Jérémy Taghon, διευθυντής της δραστηριότητας Consumer electronics B2B στη Samsung Electronics France.
Ο αυτοματισμός είναι πράγματι ένας άξονας ψηφιακής ανάπτυξης στο επίπεδο των πωλήσεων, με το 59% των εμπόρων να ενδιαφέρονται έντονα. Το 52% έχει επίσης υιοθετήσει (ή σχεδιάζει να επενδύσει) στην ψηφιακή σήμανση.
Τέλος το 59% των Γάλλων θέλει να λαμβάνει εξατομικευμένες προσφορές, αρκεί η πλειονότητα των ενεργειών μάρκετινγκ που αναλαμβάνουν οι επαγγελματίες να παραμένουν εστιασμένες στη μάρκα και τα νέα της (53%).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα