Home » Τα ευρήματα από την Παγκόσμια Μελέτη Βιομηχανίας Αδειοδότησης 2023

Τα ευρήματα από την Παγκόσμια Μελέτη Βιομηχανίας Αδειοδότησης 2023

Από OPS Publications
16/06/2023

Τα ευρήματα από την Παγκόσμια Μελέτη Βιομηχανίας Αδειοδότησης 2023

LOGOS ET_CRT S

Η Licensing International δημοσίευσε μια περίληψη της όγδοης ετήσιας Παγκόσμιας Μελέτης Βιομηχανίας Αδειοδότησης. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αδειοδοτημένων αγαθών και υπηρεσιών έφτασαν τα 340,8 δισεκ. $ πέρυσι, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κλάδου αδειοδότησης αυξήθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με το 2021.

Με τη χορηγία της Amazon, η φετινή Παγκόσμια Μελέτη Βιομηχανίας Αδειοδότησης δείχνει τη συνεχιζόμενη αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων αδειοδοτημένων προϊόντων σε κατηγορίες όπως λιανική, ψυχαγωγία, αθλητικά και άλλα. Η πλήρης έκθεση θα δημοσιευτεί αργότερα αυτό το καλοκαίρι και διενεργήθηκε από την ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς Brandar Consulting, LLC.

Το 2022, ο κλάδος αδειοδότησης ξεπέρασε τη συνολική αγορά λιανικής λόγω εν μέρει των υψηλότερων εσόδων από τους τομείς ψυχαγωγίας βάσει τοποθεσίας και αδειοδοτημένων υπηρεσιών. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, οι οποίες συνέχισαν να επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις επιπτώσεις από την πανδημία Covid-19, ενώ οι βιομηχανίες πάλεψαν με ποσοστά πληθωρισμού ρεκόρ και η συμπεριφορά των καταναλωτών μετατοπίστηκε προς την ψυχαγωγία βάσει τοποθεσίας. «Η βιομηχανία αδειοδότησης έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες των καταναλωτών. Το 2022, οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει την ψυχαγωγία βάσει τοποθεσίας και τις υπηρεσίες της. Οι παγκόσμιες μάρκες έχουν δημιουργήσει αυτές τις εμπειρίες μέσω εκπληκτικών καινοτομιών», είπε η Maura Regan, Πρόεδρος της Licensing International. «Οι καταναλωτές έψαχναν να ανακαλύψουν ξανά τον κόσμο και να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις, κάτι που τροφοδότησε κατηγορίες όπως ο αθλητισμός, η μουσική και τα κολέγια.

Καθώς οι οικονομικές δυσκολίες συνέχισαν να επηρεάζουν τις αγορές, οι καταναλωτές αντιμετώπισαν την ανάγκη να λάβουν έξυπνες αποφάσεις σχετικά με τις δαπάνες. Ο κλάδος αδειοδότησης που ξεπερνά τις επιδόσεις σε σχέση με τη συνολική αγορά λιανικής δείχνει ότι οι επωνυμίες έκαναν μια κρίσιμη διαφορά, οδηγώντας τις αγορές προς δημοφιλείς μάρκες και χαρακτήρες.

Τα βασικά στοιχεία από την Παγκόσμια Μελέτη Βιομηχανίας Αδειοδότησης 2023 περιλαμβάνουν:

  • Σύμφωνα με το εύρημα ότι η ψυχαγωγία βάσει τοποθεσίας ήταν η κύρια κινητήρια δύναμη των εσόδων, οι κατηγορίες με κορυφαία ανάπτυξη το 2022 περιλάμβαναν τη Μουσική (αύξηση 26%), τα Αθλητικά (άνοδος 19%) και τα Συλλογικά (αύξηση 11%).
  • Ο μη κερδοσκοπικός χώρος σημείωσε σημαντικές αυξήσεις πέρυσι με ανάπτυξη 25% και περισσότεροι πράκτορες εμφανίστηκαν να εκπροσωπούν μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς το 2022.
  • Η Ψυχαγωγία/Προώθησης βάσει τοποθεσίας (αύξηση 67%) και οι αδειοδοτημένες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων, των ξενοδοχείων, των ταξιδιών και της φιλοξενίας (αύξηση 205%), παρουσίασαν εκρηκτική ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2021.
  • Τα προϊόντα για κατοικίδια αυξήθηκαν κατά 39% και η κατηγορία προϊόντων αναμένεται να συνεχίσει να παρουσιάζει ισχύ καθώς πρόσφατα στοιχεία του Forbes αναφέρουν ότι το 78% των ιδιοκτητών κατοικίδιων σήμερα απέκτησαν τα κατοικίδιά τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
  • Η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη (VGI) παρέμεινε στο επίκεντρο των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, με τους ιδιοκτήτες επωνυμιών και τους κατασκευαστές να υποστηρίζουν τη VGI στην παραγωγή των προϊόντων τους και τους καταναλωτές να υποστηρίζουν τη VGI στην αγορά.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email