Home » Το Hit Minecraft αναπτύσσει νέες στρατηγικές συνεργασίες αδειοδότησης

Το Hit Minecraft αναπτύσσει νέες στρατηγικές συνεργασίες αδειοδότησης

Από OPS Publications
15/06/2023

Το Hit Minecraft αναπτύσσει νέες στρατηγικές συνεργασίες αδειοδότησης

Από την κυκλοφορία του Minecraft πριν από 14 χρόνια, το  σύμπαν του Minecraft  συνέχισε να επεκτείνεται, εξελισσόμενο σε μια παγκόσμια δύναμη ψυχαγωγίας με  νέα εμπορεύματα, περιεχόμενο πολυμέσων, εκδηλώσεις εντός του παιχνιδιού, κυκλοφορίες λιανικής και συνεργάτες προώθησης.  Ενόψει της Licensing Expo τον Ιούνιο του 2023 και  τη  15η επέτειο του Minecraft  το 2024, πολλοί νέοι συνεργάτες αδειοδότησης εντάσσονται στη μάρκα που προσπαθεί να οικοδομήσει έναν καλύτερο κόσμο μέσω της δύναμης του παιχνιδιού.

Εν όψει της Licensing Expo,  η Minecraft  υπέγραψε μια σειρά νέων συνεργατών αδειοδότησης για να επεκτείνει περαιτέρω τις προσφορές προϊόντων, με τίτλους όπως:   Crayola  (Seasonal/Party – ΗΠΑ, Καναδάς),  American Greetings  (Geeting Cards & Wrapping Paper – US, Canada),  Crunch Pak  ( Τρόφιμα & Ποτά – ΗΠΑ, Καναδάς),  Dynacraft  (Αθλητικά Είδη – Η.Π.Α.),  Bladez Toys  (Arts & Crafts – UK, Ευρώπη, Αυστραλία),  Procos  (Seasonal/Party – Europe),  L Founders Loyalty Programs  (Ευρώπη) και  Andromeda  ( Back-to-School – Μεξικό).  

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email