Home » Η Tesa ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης για πιο βιώσιμα προϊόντα σε 24 χώρες

Η Tesa ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης για πιο βιώσιμα προϊόντα σε 24 χώρες

Από OPS Publications
29/06/2023

Η Tesa ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης για πιο βιώσιμα προϊόντα σε 24 χώρες

LOGOS ET_OPC S

Η Tesa με αφορμή τη νέα σειρά της από επτά ταινίες συσκευασίας κατασκευασμένες από πιο βιώσιμα υλικά, ξεκινά μια νέα καμπάνια που θα κυκλοφορήσει σε συνολικά 24 χώρες.

Με την εκστρατεία αυτή, η Tesa θέλει να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές . «Με τη νέα μας καμπάνια «Make Sense», η οποία εστιάζει στις βιώσιμες ταινίες συσκευασίας, θέλουμε να κάντε το επόμενο βήμα στο μέλλον με πιο βιώσιμα προϊόντα.», αναφέρει λέει ο Andreas Walkembach, Επικεφαλής Βιομηχανικού Εμπορίου & Μετατροπής Ευρώπης της Tesa.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email