Όπως αναφέρεται από τους The Retail Times η Amcor, παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη και παραγωγή λύσεων υπεύθυνης συσκευασίας, αποκαλύπτει νέα έρευνα σχετικά με το πώς οι συνθήκες βιωσιμότητας της συσκευασίας επηρεάζουν τους Ευρωπαίους καταναλωτές
Η μελέτη – βασισμένη σε απαντήσεις από περισσότερους από 3.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Σουηδία και την Πολωνία – δείχνει ότι η ανακυκλωσιμότητα είναι πλέον απαραίτητη στα μάτια των καταναλωτών. Η πλειοψηφία (84%) των ευρωπαίων καταναλωτών αναζητά ενεργά οδηγίες ανακύκλωσης σε συσκευασμένα προϊόντα, ενώ το 60% δηλώνει ότι οι οδηγίες ανακύκλωσης και τα λογότυπα βιωσιμότητας επηρεάζουν θετικά την απόφαση αγοράς τους.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης σημαντική αύξηση της ανησυχίας για την υπερθέρμανση του πλανήτη σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές από την έναρξη της πανδημίας – υπογραμμίζοντας την ανάγκη για τις επωνυμίες και τους λιανοπωλητές να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους στρέφοντας σε πιο βιώσιμες συσκευασίες.
Το καταναλωτικό συναίσθημα ευθυγραμμίζεται με τη νομοθεσία στον ορίζοντα. Το σχέδιο κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις συσκευασίες και τα απόβλητα συσκευασίας (PPWR) θα καταστήσει υποχρεωτικές τις έτοιμες για ανακύκλωση συσκευασίες από το 2030, μαζί με απαιτήσεις για χρήση ελάχιστου ποσοστού ανακυκλωμένου περιεχομένου σε όλες τις πλαστικές συσκευασίες.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα