Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
Οι καταναλωτές αναμένεται να ξοδέψουν ποσά ρεκόρ για αγορές τόσο για το σχολείο όσο και από το κολέγιο φέτος, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics στις ΗΠΑ .
Οι δαπάνες για το σχολείο αναμένεται να φτάσουν τα 41,5 δις. $ , ανέφερε η NRF, από 36,9 δις. $ πέρυσι και το προηγούμενο υψηλό των 37,1 δις. $ το 2021. Οι δαπάνες για το πανεπιστήμιο αναμένεται να φτάσουν τα 94 δις. $, περίπου 20 δις. $ περισσότερα από το περσινό ρεκόρ.
«Οι αγορές back-to-school είναι μια από τις πιο σημαντικές ευκαιρίες για ψώνια καταναλωτών του έτους», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF. «Η έρευνά μας για το 2023 δείχνει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ξεκινήσουν νωρίς τις αγορές τους για το σχολείο και το κολέγιο. Οι έμποροι λιανικής προετοιμάζονται εδώ και μήνες για να εξασφαλίσουν ότι είναι καλά εφοδιασμένοι με βασικά είδη που χρειάζονται οι οικογένειες και οι μαθητές για τη σχολική χρονιά».
Οι αγορές στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την πρώτη μέρα του σχολείου έχουν ήδη ξεκινήσει. Από τις αρχές Ιουλίου, περισσότεροι από τους μισούς (55%) των καταναλωτών που αγοράζουν για back-to- school δήλωσαν ότι έχουν ήδη ξεκινήσει τις αγορές τους. Αυτό είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι, αλλά είναι αυξημένο από 44% το 2019 και είναι σύμφωνο με την τάση των καταναλωτών να ψωνίζουν νωρίτερα για σημαντικές κατηγορίες δαπανών. Ενώ οι καταναλωτές άρχισαν να ψωνίζουν νωρίς, από τις αρχές Ιουλίου, το 85% δήλωσε ότι έχει ακόμη να κάνει τουλάχιστον το ήμισυ των αγορών του.
Οικογένειες με παιδιά από το δημοτικό έως το γυμνάσιο σχεδιάζουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 890,07 $ για ψώνια για το σχολείο φέτος, περίπου 25 $ περισσότερα από το περσινό ρεκόρ των 864,35 $.
«Αν και οι καταναλωτές σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα σε είδη που σχετίζονται με το σχολείο και το κολέγιο φέτος, εξακολουθούν να ψάχνουν να βρουν την καλύτερη τιμή “κυνηγώντας” προσφορές», δήλωσε ο Phil Rist, εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικής στην Prosper.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα