Home » SuperAwesome | Τα παιδιά και οι έφηβοι οδηγούν τις αποφάσεις ροής streaming στο σπίτι

SuperAwesome | Τα παιδιά και οι έφηβοι οδηγούν τις αποφάσεις ροής streaming στο σπίτι

Από OPS Publications
10/08/2023

SuperAwesome | Τα παιδιά και οι έφηβοι οδηγούν τις αποφάσεις ροής streaming στο σπίτι

LOGOS ET_OW S

Οι ανάγκες σε περιεχόμενο για παιδιά είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι γονείς εγγράφονται, μένουν και εγκαταλείπουν τις υπηρεσίες ροής προγραμμάτων και εκπομπών , σύμφωνα με μια νέα μελέτη από τη SuperAwesome.

Η μελέτη, που ονομάζεται Gen Alpha και Gen Z: In control of the family remote , είχε ως στόχο να καθορίσει τους κύριους λόγους για τους οποίους οι γονείς εγγράφονται σε υπηρεσίες ροής φιλικές προς την οικογένεια, καθώς και γιατί παραμένουν συνδρομητές ή επιλέγουν να διαγραφούν. Μεταξύ 2021 και 2022, η ερευνητική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου διεξήγαγε μια έρευνα που περιελάμβανε 1.010 οικογένειες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ με παιδιά και εφήβους ηλικίας τεσσάρων έως 15 ετών, καθώς και 440 νεαρούς ενήλικες ηλικίας 16 έως 24 ετών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 56% των παιδιών και των εφήβων στις ΗΠΑ παροτρύνουν τους γονείς τους να εγγραφούν ή να συνεχίσουν να πληρώνουν για πλατφόρμες ροής που έχουν περιεχόμενο που τους αρέσει. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το 64% των ερωτηθέντων επηρεάζει τις αποφάσεις συνδρομής των γονιών τους.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι οι μισοί από τους ερωτηθέντες Gen Z (ηλικίας 16 έως 24 ετών) και στις δύο χώρες εμπλέκονται σε οικογενειακές αποφάσεις σχετικά με τις συνδρομές ροής, αν και ορισμένοι από αυτούς είναι ήδη εγγεγραμμένοι σε πλατφόρμες.

Για τους περισσότερους γονείς, η πρόσβαση σε κατάλληλο περιεχόμενο είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του αν θα διανείμουν ή όχι χρήματα σε έναν streamer. Στις ΗΠΑ, το 66% των γονέων δήλωσε ότι θα εγγραφεί σε μια πλατφόρμα εάν προσφέρει κατάλληλο περιεχόμενο για τα παιδιά τους και μόνο το 34% είπε ότι οι αποφάσεις συνδρομής τους εξαρτώνται από το κόστος. Παρόμοια είναι η εικόνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, με το 56% των γονέων να κάνει επιλογές με βάση τον προγραμματισμό και μόνο το 42% με βάση το κόστος.

Όταν πρόκειται να παραμείνουν εγγεγραμμένοι, το περιεχόμενο είναι και πάλι ο κύριος παράγοντας. Και στις δύο χώρες, οι γονείς θα συνεχίσουν να πληρώνουν για μια πλατφόρμα εάν τα παιδιά τους μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους ταινίες και χαρακτήρες σε αυτήν (71% στις ΗΠΑ, 62% στο Ηνωμένο Βασίλειο). Θα παραμείνουν επίσης εάν προσφέρει παιδικό περιεχόμενο (50% στις ΗΠΑ, 48% στο ΗΒ) και φιλικό προς την οικογένεια προγραμματισμό όπως διαγωνιστικά σόου (40% στις ΗΠΑ, 41% στο Ηνωμένο Βασίλειο).

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email