Home » Πτώση τζίρου και όγκου πωλήσεων δείχνουν τα πρώτα στοιχεία της GfK για το σχολικό έτος 2023 

Πτώση τζίρου και όγκου πωλήσεων δείχνουν τα πρώτα στοιχεία της GfK για το σχολικό έτος 2023 

Από OPS Publications
29/08/2023

Πτώση τζίρου και όγκου πωλήσεων δείχνουν τα πρώτα στοιχεία της GfK για το σχολικό έτος 2023

LOGOS ET_OPC S

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η GfK σχετικά με τα πρώτα στοιχεία για το σχολικό έτος 2023, πουλήθηκαν 41,4 εκατομμύρια είδη τις πρώτες αυτές εβδομάδες, αυτό αντιπροσωπεύει 12,4% λιγότερο όγκο σε σύγκριση με πέρυσι. Ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 139,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας πτώση 3,9%.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δύο στα τρία προϊόντα που αγοράστηκαν (70% των εσόδων) ανήκουν στις κατηγορίες της γραφής (44,4 εκατ. ευρώ) και των χαρτιών-τετράδια (52,9 εκατ. ευρώ). Ακολουθούν τα προϊόντα αρχειοθέτησης (19,8 εκατ. ευρώ), οι κόλλες και οι κολλητικές ταινίες  (13,5 εκατ. ευρώ) και τα αξεσουάρ (8,9 εκατ. ευρώ). Από την πλευρά του συνολικού κόστους προμήθειας σχολικών ειδών , η GfK σημειώνει αύξηση της τιμής που καταβάλλεται κατά 8,9% στα σούπερ μάρκετ και 10,6% στα υπόλοιπα σημεία πώλησης. Σύμφωνα με το ελεγκτικό γραφείο, οι αυξήσεις αυτές οφείλονται προφανώς στον πληθωρισμό, αλλά και στις επιλογές των γονέων που κινούνται προς νέα προϊόντα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας βρίσκονται σε αρχικό στάδιο αφού,  δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η πλήρης λειτουργία των σχολείων σε όλες τις χώρες που εξετάζονται. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Γαλλία, Γερμάνια και Μπενελούξ και δεν περιλαμβάνει τις σχολικές τσάντες (εντάσσονται στον εξοπλισμό και ένδυση).

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email