Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η GfK σχετικά με τα πρώτα στοιχεία για το σχολικό έτος 2023, πουλήθηκαν 41,4 εκατομμύρια είδη τις πρώτες αυτές εβδομάδες, αυτό αντιπροσωπεύει 12,4% λιγότερο όγκο σε σύγκριση με πέρυσι. Ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 139,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας πτώση 3,9%.
Όπως ήταν αναμενόμενο, δύο στα τρία προϊόντα που αγοράστηκαν (70% των εσόδων) ανήκουν στις κατηγορίες της γραφής (44,4 εκατ. ευρώ) και των χαρτιών-τετράδια (52,9 εκατ. ευρώ). Ακολουθούν τα προϊόντα αρχειοθέτησης (19,8 εκατ. ευρώ), οι κόλλες και οι κολλητικές ταινίες (13,5 εκατ. ευρώ) και τα αξεσουάρ (8,9 εκατ. ευρώ). Από την πλευρά του συνολικού κόστους προμήθειας σχολικών ειδών , η GfK σημειώνει αύξηση της τιμής που καταβάλλεται κατά 8,9% στα σούπερ μάρκετ και 10,6% στα υπόλοιπα σημεία πώλησης. Σύμφωνα με το ελεγκτικό γραφείο, οι αυξήσεις αυτές οφείλονται προφανώς στον πληθωρισμό, αλλά και στις επιλογές των γονέων που κινούνται προς νέα προϊόντα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας βρίσκονται σε αρχικό στάδιο αφού, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η πλήρης λειτουργία των σχολείων σε όλες τις χώρες που εξετάζονται. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Γαλλία, Γερμάνια και Μπενελούξ και δεν περιλαμβάνει τις σχολικές τσάντες (εντάσσονται στον εξοπλισμό και ένδυση).
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα




