Home » Επικρατεί σταθερότητα στην αγορά ειδών βρεφικής μέριμνας και φροντίδας σύμφωνα με σχετική έρευνα 

Επικρατεί σταθερότητα στην αγορά ειδών βρεφικής μέριμνας και φροντίδας σύμφωνα με σχετική έρευνα 

Από OPS Publications
14/09/2023

Επικρατεί σταθερότητα στην αγορά ειδών βρεφικής μέριμνας και φροντίδας σύμφωνα με σχετική έρευνα

LOGOS ET_CRT S

Η αγορά  των ειδών βρεφικής μέριμνας και φροντίδας έχει χαρακτηριστεί, τα τελευταία χρόνια, από σταθερότητα, μετά την ανάκαμψη που σημειώθηκε μετά την πανδημία. Έτσι, σύμφωνα με το 64% των επαγγελματιών που ρωτήθηκαν, συμπεριλαμβανομένων κατασκευαστών, διανομέων και λιανοπωλητών, θεωρούν ότι η εξέλιξη της κατηγορίας τον τελευταίο χρόνο ήταν σταθερή, ενώ το 18% θεωρεί ότι η εξέλιξη είναι αυξανόμενη και ένα άλλο 18% πιστέψτε το αντίθετο, ότι η εξέλιξη της κατηγορίας τον τελευταίο χρόνο ήταν καθοδική.

Όσον αφορά τους παράγοντες που σηματοδοτούν την εξέλιξη και ανάπτυξη της  Παιδικής Φροντίδας, οι επαγγελματίες επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, τις καταναλωτικές συνήθειες, τα ποσοστά γεννήσεων ή την κατάσταση της οικονομίας και της αγοράς γενικότερα. Έτσι, για παράδειγμα, ο Toni Martí, εμπορικός διευθυντής της Babycloud, τονίζει ότι «η παιδική φροντίδα είναι ένα από τα παραδοσιακά και πιο σταθερά τμήματα και η εξέλιξή της, όπως και σε άλλα τμήματα της αγοράς, οφείλεται στις αγοραστικές συνήθειες και απαιτήσεις των καταναλωτών. Όλο και περισσότερο, οι καταναλωτές ,  θέλουν ασφαλέστερα, πιο πρακτικά προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη περίοδο χρήσης ώστε, τελικά, να λύνουν τις ανάγκες τους».  Ένας άλλος παράγοντας που αναπόφευκτα επηρεάζει τον τομέα της παιδικής μέριμνας συνολικά, είναι το χαμηλό ποσοστό γεννήσεων, το οποίο έχει πτωτική τάση για περισσότερο από μια δεκαετία.

Τάσεις: Η λειτουργικότητα των προϊόντων και η πρακτικότητά τους είναι οι πιο σχετικές τάσεις στην κατηγορία Παιδικής Φροντίδας, αν δούμε τις απαντήσεις των επαγγελματιών. Ομοίως, εμφανίζονται και άλλες τάσεις, όπως η βιωσιμότητα ή ο σχεδιασμός, που σηματοδοτούν επίσης την ανάπτυξη προϊόντων σε αυτόν τον τομέα.

Καινοτομίες: Όπως και στην περίπτωση των τάσεων, αν μιλάμε για τις κύριες καινοτομίες  που έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία Παιδικής Φροντίδας, θα ξεχώριζαν αυτές που γίνονται στον τομέα της λειτουργικότητας και της βιωσιμότητας των προϊόντων. Ομοίως, οι επαγγελματίες υπογραμμίζουν επίσης τις προόδους που έχουν εισαχθεί όσον αφορά την ενσωμάτωση της τεχνολογίας ή τη χρήση νέων υλικών.

Αειφορία: Η αειφορία είναι μια άλλη πτυχή στην οποία οι επαγγελματίες έχουν δει και εισαγάγει προόδους, στην κατηγορία Static Puericulture και, υπό αυτή την έννοια, η Sonia de Hoya, εκπρόσωπος της Baby Essentials, επισημαίνει «την εισαγωγή βιώσιμων υλικών» ως σημαντική πρόοδο. στην οποία η Silvina Ο Meriggi, διευθυντής μάρκετινγκ της Artsana Spain – Chicco, προσθέτει ότι «θέλουμε να ενισχύσουμε τον παράγοντα βιωσιμότητας και γι’ αυτό δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε πολυλειτουργικά προϊόντα με όλο και μεγαλύτερο κύκλο ζωής, καθώς και τη χρήση υλικών ανακυκλωμένης προέλευσης.»

Οικογενειακές προτεραιότητες και συνήθειες: Σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των σημερινών πατέρων και μητέρων, ο Josep Gelabert, brand manager της Jané, επισημαίνει ότι «επί του παρόντος ο καταναλωτής έχει πολύ περισσότερες πληροφορίες για να μπορεί να αξιολογήσει τις διαφορετικές επιλογές αγοράς. Ο καταναλωτής είναι πιο προσεκτικός και στοχαστικός και αναζητεί  ένα συμπαγές προϊόν με καλή σχέση ποιότητας-τιμής». Επίσης, η Beatriz González, Διευθύνων Σύμβουλος της Silbetika, επισημαίνει ότι «οι οικογένειες σήμερα δίνουν προτεραιότητα στην ευελιξία, τη λειτουργικότητα, τη μάρκα και την τιμή όταν επιλέγουν ένα είδος της αγοράς μας».

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email