“Brands are back in town”: αυτό είναι το σύνθημα με το οποίο θα συναντηθεί ο διεθνής κλάδος χαρτικών για το όγδοο Insights-X, το οποίο έχει ήδη υψηλότερο ποσοστό κρατήσεων από πέρυσι. Εταιρείες υψηλού προφίλ και καινοτόμες startups θα διασφαλίσουν ότι μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων θα εκτεθεί στην Έκθεση της Νυρεμβέργης, από τις 11 έως τις 14 Οκτωβρίου, συμπεριλαμβανομένης της eXtra-Day.
Με την αγορά ενός μόνο εισιτηρίου είναι δυνατή η επίσκεψη στην έκθεση όλες τις ημέρες λειτουργίας: από Τετάρτη έως Παρασκευή, οι εκθέτες θα προσφέρουν στους επισκέπτες την καλύτερη δυνατή επισκόπηση της αγοράς (περίπτερα 10, 11 και 12) από τις 9:00 έως τις 18: 00 (περίπτερο από τις 12:00 έως τις 17:00 τις Παρασκευές). Το εξειδικευμένο κοινό θα έχει περαιτέρω την ευκαιρία να επισκεφθεί την έκθεση και το Σάββατο κατά τη διάρκεια του eXtra-Day, όταν από τις 9:00 έως τις 17:00 στα περίπτερα 10 και 11 οι εκθέτες θα προσφέρουν πολλές δημιουργικές ιδέες για τη νέα σεζόν.
Και φέτος, η δικτύωση βρίσκεται στην καρδιά του Insights-X, κυρίως κατά τη διάρκεια του AfterHour και του νέου OrangeNight. Το τελευταίο θα κάνει την πρεμιέρα του το βράδυ της Παρασκευής, με πρωτοβουλία των εκθετών και της Spielwarenmesse eG. Οι εταιρείες στα περίπτερα 10.0 και 11.0 προσκαλούν τους επισκέπτες της έκθεσης να συμμετάσχουν στα περίπτερά τους για μια συνάντηση όπου εκπρόσωποι του κλάδου μπορούν να κλείσουν τη μέρα με street food, και μουσική. Η είσοδος στο OrangeNight περιλαμβάνεται στο εισιτήριο Insights-X.
Ανάμεσα στις καινοτομίες της μορφής της έκθεσης βρίσκουμε το νέο Retail Inspiration Hub, το οποίο θα παρέχει δημιουργικές προτάσεις για την παρουσίαση προϊόντων στο σημείο πώλησης. Σε αυτόν τον τομέα θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της μελέτης «Insights-X Trends» από την ανιχνευτή τάσεων Gabriela Kaiser.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα