Ο Γερμανικός όμιλος ανακοινώσε πρόσφατα την αναπροσαρμογή της εταιρικής στρατηγικής του μέσω του στρατηγικού μετασχηματισμού “Edding 2024-2026” ο οποίος μετατρέπει την Edding από μια εταιρεία προσανατολισμένη στο κέρδος σε μια κερδοσκοπική εταιρεία που εστιάζει στην οικολογική και την κοινωνική βιωσιμότητα.
Εδώ και αρκετά χρόνια, η Edding έχει ορίσει ως βασική αρχή του καταστατικού της ότι η εταιρεία πρέπει να προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη της κοινωνίας με όραμα: “να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε έναν κόσμο που αξίζει να ζει κανείς για τις επόμενες γενιές”. Με την αναπροσαρμογή της εταιρικής στρατηγικής του, ο Όμιλος Edding προχωρά τώρα ένα βήμα παραπέρα.
«Για να είναι επιτυχής αυτός ο μετασχηματισμός, το θέμα της βιωσιμότητας θα πρέπει να εντάσσεται σε όλες τις βασικές διαδικασίες της εταιρείας μας», σχολιάζει ο Per Ledermann, Διευθύνων Σύμβουλος του edding Group. «Μια σταθερή οικονομική βάση δεν είναι πλέον σκοπός της εταιρείας καθεαυτός. Κατά την άποψη μου, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνουμε τη συνεισφορά μας και να συμβάλουμε στη διατήρηση ενός μέλλοντος που αξίζει να ζεις. Με τον όρο “κέρδος” εννοούμε ότι το κέρδος δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός, αλλά μάλλον ένα μέσο για την εκπλήρωση της κοινωνικής μας ευθύνης”.
Στόχος της Edding είναι να δώσει πίσω στο περιβάλλον και την κοινωνία πόρους που είναι απαραίτητοι για ένα καλύτερο μέλλον. Η βάση για αυτή την “προσφορά” είναι οι οικολογικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και εσωτερικοί στόχοι βιωσιμότητας που έθεσε η εταιρεία. Τα επόμενα τρία χρόνια, τουλάχιστον 3.000 τόνοι εκπομπών CO2 πρόκειται να εξοικονομηθούν, μεταξύ άλλων, μέσω αλλαγών στις διαδικασίες παραγωγής και συσκευασίας. Η οικογενειακή εταιρεία εργάζεται ήδη για την αλλαγή του υλικού των στυλό για το πιο γνωστό προϊόν της, το Edding 3000, από συμβατικό αλουμίνιο σε αλουμίνιο ανακύκλωσης μετά την κατανάλωση (PCR ) ενώ η εταιρεία εκτιμά πως έως τις αρχές του 2024 η αντικατάσταση αυτή, θα έχει καλύψει το 100% της παραγωγής. Ταυτόχρονα, πλαστικοί άξονες για προϊόντα Edding από το εργοστάσιο Bautzen θα αντικατασταθούν από 100% ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο το 2024.
Ένα άλλο μεγάλο ορόσημο είναι η συνεργασία με κοινωνικό αντίκτυπο που ξεκίνησε η Edding με την εταιρεία Share B Corp το 2021 και η οποία επεκτείνεται ως μέρος της στρατηγικής του ομίλου. Από το 2024, η edding θα αναλάβει την αποκλειστική ευθύνη των πωλήσεων για ολόκληρη τη σειρά χαρτικών της Share, η οποία περιλαμβάνει επί του παρόντος 29 προϊόντα. Η κοινή αποστολή αυτής της συνεργασίας είναι: κάθε προϊόν Share x Edding EcoLine που πωλείται, υποστηρίζει ταυτόχρονα ένα κοινωνικό έργο σε όλο τον κόσμο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα