Home » Έρευνα | Το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την αγορά παιχνιδιών είναι η διασκέδαση 

Έρευνα | Το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την αγορά παιχνιδιών είναι η διασκέδαση 

Από OPS Publications
19/10/2023

Έρευνα | Το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την αγορά παιχνιδιών είναι η διασκέδαση

LOGOS ET_CRT S

Το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την αγορά παιχνιδιών είναι η διασκέδαση. Σύμφωνα με την έρευνα του YouGov., κατά την αγορά παιχνιδιών, δίνεται έμφαση στον παράγοντα διασκέδασης.

Για το 76% των γονέων, είναι το αποφασιστικό κριτήριο αγοράς. Η καλή σχέση ποιότητας/τιμής ήρθε στη δεύτερη θέση με 60% και η εκπαιδευτική προστιθέμενη αξία ήρθε στην τρίτη θέση (44%).

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, σε ποσοστό 60%, η παρακολούθηση τηλεόρασης και σειρών είναι η νούμερο ένα ψυχαγωγική δραστηριότητα μεταξύ των παιδιών ηλικίας τεσσάρων έως δώδεκα ετών.

Η κατανάλωση τηλεοπτικών προγραμμάτων και σειρών παραμένει υψηλή στο 60%, αλλά υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες αναψυχής που γεμίζουν την καθημερινότητα των παιδιών. Αυτά περιλαμβάνουν αθλήματα (52%), διάβασμα (46%) και επιτραπέζια παιχνίδια (41%). Παζλ και παιχνίδια λογικής ακολουθούν σε επόμενες θέσεις (37%).

 

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email