Home » Η Fisher-Price εγκαινιάζει την καμπάνια «Smile at Smile» 

Η Fisher-Price εγκαινιάζει την καμπάνια «Smile at Smile» 

Από OPS Publications
27/10/2023

Η Fisher-Price εγκαινιάζει την καμπάνια «Smile at Smile»

LOGOS ET_CRT S

Η Fisher-Price εγκαινιάζει την καμπάνια «Smile at Smile» για να βοηθήσει τις οικογένειες να απολαύσουν την παιδική ηλικία βήμα προς βήμα, χωρίς βιασύνη ή πίεση, κατανοώντας ότι κάθε αγόρι και κορίτσι μεγαλώνει με τον δικό του ρυθμό, προωθώντας έτσι μια νέα προσέγγιση στην παιδική ηλικία.

Τα αναπτυξιακά ορόσημα στην παιδική ηλικία συχνά κατανοούνται ως επιτεύγματα που πρέπει να επιτύχουν όλα τα παιδιά ταυτόχρονα και σε μια ορισμένη ηλικία. Η Fisher-Price είναι κοντά σε οικογένειες για περισσότερα από 90 χρόνια και γνωρίζει ότι η ανάπτυξη έρχεται φυσικά αφού η διασκέδαση ρυθμίζει τα αναπτυξιακά επίπεδα . Για το λόγο αυτό, προτείνει  να αλλάξει αυτός ο τρόπος σκέψης, προσφέροντας σε πατέρες και μητέρες έναν νέο τρόπο να βλέπουν την παιδική ηλικία.

Χάρη σε διάφορες μελέτες που έγιναν, γνωρίζουμε ότι το 68% των μητέρων αναφέρει υψηλα επίπεδα άγχους κατά τα πρώτα χρόνια της μητρότητας. Η Fisher-Price αναγνωρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι κάτι πολύ περισσότερο από στάδια ανάπτυξης. Είναι μεγάλες στιγμές ευτυχίας, μικρές ιστορίες για να πούμε, συναρπαστικές αναμνήσεις για να μοιραστούμε που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μας για μια ζωή. Είναι παράλληλα όταν  κοιτάμε πίσω θα πρέπει να βλέπουμε ότι δεν έχουμε χάσει καμία από αυτές τις αξέχαστες στιγμές.

Γι’ αυτό η Fisher-Price θέλει να γιορτάσει κάθε μία από αυτές τις στιγμές, μειώνοντας την πίεση μέσω της διασκέδασης. Για να το πετύχει αυτό, προσφέρει μια πρόταση κορυφαίων στην αγορά παιχνιδιών που διεγείρουν τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού και της διασκέδασης και που προσαρμόζονται σε κάθε στάδιο ανάπτυξης.

Ταυτόχρονα, προσφέρει άρθρα και πηγές που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την ομάδα ειδικών στο Play Laboratory για να συνοδεύουν και να καθοδηγούν οικογένειες σε αυτά τα πρώτα χρόνια της παιδικής ηλικίας, επικεντρώνονται σε σημαντικά αναπτυξιακά ορόσημα.  Επιπλέον, η Fisher-Price θα συνεχίσει να αναπτύσσει περιεχόμενο και νέα προϊόντα για να συνεχίσει να βοηθάει και να βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της κοινωνίας και των παιδιών.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email