Home » Επεκτείνεται τo project “Απευθείας πώληση προς τον καταναλωτή” (DTC) της Hasbro 

Επεκτείνεται τo project “Απευθείας πώληση προς τον καταναλωτή” (DTC) της Hasbro 

Από OPS Publications
02/11/2023

Επεκτείνεται τo project “Απευθείας πώληση προς τον καταναλωτή” (DTC) της Hasbro

LOGOS ET_CRT S

To project “απευθείας πώληση προς τον καταναλωτή” (DTC) της Hasbro έχει ήδη εδραιωθεί, με ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το Hasbro Pulse, να στοχεύουν σε ενήλικες συλλέκτες με φιγούρες, και πολλά άλλα. Η εταιρεία το επεκτείνει ακόμη περισσότερο με μια σειρά από καμπάνιες crowdfunding υπό την επωνυμία HasLab που διατίθενται μέσω του ιστότοπου Hasbro Pulse.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Chris Cocks δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχία της πλατφόρμας Hasbro Pulse αποτελεί καταλύτη για μελλοντική ανάπτυξη. Οι δραστηριότητές μας απευθείας προς τους καταναλωτές έχουν αυξηθεί κατά 57% από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα. Το Hasbro Pulse είναι μια πλατφόρμα μέτριου μεγέθους σήμερα, αλλά κλιμακώνεται γρήγορα, δίνοντάς μας μια νέα οδό για να ευχαριστήσουμε τους θαυμαστές μας και να μάθουμε από τους καταναλωτές μας.»

Επίσης, ο Cocks εξέφρασε την πρόθεση της Hasbro να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις προσφορές DTC της με επωνυμίες όπως Star Wars, Marvel, Transformers, Magic: The Gathering, GI Joe, Dungeons & Dragons και Power Rangers, τις οποίες αποκαλεί «μία από τις καλύτερες σειρές πνευματικής ιδιοκτησίας IP στον χώρο των συλλεκτικών ειδών. 

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email