Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Αν και μια διψήφια μείωση των πωλήσεων θα ήταν συνήθως αιτία συναγερμού, τα κέρδη τρίτου τριμήνου της Funko αντικατοπτρίζουν τις προκλήσεις της συνολικής βιομηχανίας παιχνιδιών φέτος σε συνδυασμό με το πρόγραμμα αναθεώρησης που εφαρμόζει η εταιρεία στις λειτουργίες της. Οι καθαρές πωλήσεις της Funko μειώθηκαν 14,4% στα 312,9 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο έναντι 365,6 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι. Το μικτό περιθώριο κέρδισε ελαφρά στο 33,2% έναντι 35% πέρυσι. Οι συνεχιζόμενες λειτουργικές βελτιώσεις της εταιρείας οδήγησαν σε εφάπαξ χρεώσεις σχετικά με πακέτα ακύρωσης μίσθωσης και απόλυσης, μετά από δύο γύρους μειώσεων εργατικού δυναμικού, νωρίτερα φέτος
«Για το τρίτο τρίμηνο του 2023, οι καθαρές πωλήσεις, τα καθαρά έσοδα και το EBITDA ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Η σταθερή μας συνολική απόδοση οφείλεται στις ισχυρές πωλήσεις απευθείας (η οποία ανέρχεται στο 11% των συνολικών πωλήσεών ) στους καταναλωτές, οι οποίες ενισχύθηκαν από την επιτυχημένη διαδικτυακή κυκλοφορία του Pop! Ενώ βελτιώθηκαν οι πωλήσεις σε αρκετούς από τους μεγαλύτερους πελάτες χονδρικής μας στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη». Τόνισε ο Michael Lunsford, Προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος της Funko. Κοιτάζοντας το μέλλον, η Funko θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στη λειτουργία της επιχείρησής της με έμφαση στα βασικά προϊόντα μετά τη μείωση κατά 30% των SKU φέτος.», προσθέτει ο Lunsford.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα